Ja svoju samaru dok sam imao, duzi vremenski period nisam prebacio na benzin. To znaci nesto manje od dve godine i tako sam i jednu zimu preterao.
Pred narednu zimu sam probao na benzin, cisto onako - naravno ni da pipne.
Najpre sam morao da cistim karburator, koji je bio TOTALNO pun kreca i kamenca. Bilo je jezivo pogledati ga, pa sam Boga molio da se to ocisti i proradi, samo da ne jurim drugi karburator.
Da, i pumpu za benzin sam morao da menjam, jer je kod samare bilo reseno da ona uvek nabija pritisak, pa kad prebacim na plin, ventil benzina, koji je inace bio vezan izmedju pumpe i karburatora, zatvori putanju i u crevu se nabija pritisak. Dva puta mi se desilo da crevo popusti oko selni i da osetim smrad benzina u kabini, samo sto sam znao sta je - odmah zaustavim vozilo, skratim crevo i sredim to. Da se to desilo nekom ko se manje razume u vozila - eto jos jedne ruzne price iz novina :( A Samara mi je prosla atest iz cuga i bez greske !
Sad na audiju 80 takodje imam LOVATO i karburator, ali ga SVAKO JUTRO palim na benzin, poucen prethodnim iskustvom. Cak mi se letos desavalo da auto u 12h bude max zagrejan, parkiran na suncu i u 17h malo duze vergla na plin da bi upalio...
I da dodam, na audiju postoji T-spojnica koja od onog creva u kome se na samari nabijao pritisak, visak benzina vraca u rezervoar.
--
ES is the bes' ! ;)