Ocigledno da ima ljudi koji prije pisu nego sto nesto procitaju, PROCITAJTE OVU DEFINICIJU JOS JEDNOM, ("U aktivnu sigurnost smatramo sve ugrađeno u automobil što nam pomaže da ne dođe do nezgode. Pod sustavima Pasivne sigurnosti, s druge pak strane, smatramo sve što nam pomaže da tu nezgodu preživimo sa što manjim posljedicama, kada do nje već dođe".)
@Miroslav Jeftić
OD kada to spada u aktivnu bezbjednost "vazdušni jastuci i zavese, pojasevi i zatezači, nasloni za glavu, itd"- objasni? To je PASIVNA sigurnost zajedno sa strukturom auta itd.
@StORM48
Ti brkas pojmove izmedu elektronske i mehanicke zastite. Sve dole je tacno,ali nije sve sto je pomognuto elektronikom "AKTIVNA SIGURNOST" npr: po tvom misljenju kad auto pri kocenju zaplese na poledici pa se aktiviraju sistemi ABS,EBD, itd.... koji to trebaju da isprave ili u krajnjoj mjeri ublaze,a to je AKTIVNA SIGURNOST, i i ti si tu dodao jos i zracne jastuke koji spadaju u PASIVNU zastitu, onda se oni trebaju da odmah otvore i zna se sta onda prouzrokuju u takvoj situaciji :), a auto nije nigdje udarilo, to je tvoje misljenje ili greska, INFORMISI SE prije nego sto nesto napises.
@zarsilic
Slazem se s tobom u svemu, ali to je opce poznato, terenska i SUV vozila uvijek imaju prednost pri sudaru s automobilom manje klase, cak mu se moze i popeti na krov, zbog visine i tezine.ALi tema nije bila sudar Dacia Logan s Terenskim vozilom.
TO nisam ni spominjao ni usporedivao, nego samo rezultate sa testa u kojem se ozljede na lutkama uzimaju u obzir bilo da je to terenac i auto manje klase, testiraju se u istim uslovima.A Zakljucak s tog testa da bi vozac u Navaru imao 2 puta vece ozljede nego onaj u Loganu.
Necu svasta ni da preticem. :)