Solidno zavisi i od kubikaze.
Dvotaktni pri svakom obrtaju, dobija i ciklus sagorevanja, tako da je u radu, sa malo snage i kubika u blagoj prednosti.
Cetiri takta ne ostavljaju rep za sobom, i ne unistavaju komarce, nemaju prepoznatljivi miris kao dvotaktasi.
Po meni, nekako su "cistiji" za grad, i za jednu osobu na skuteru, sasvim dovoljna sprava za zvrndanje.
Licno mi se dopada 4 takta vise, ali ja ionako imam malo izvitoperen ukus, vise volim da cackam oko motora, nego da vozim.. Sto zbog sinusa i spondiloze, sto zbog konfora, po gradu setam sa 4 tocka..(i 4 takta

)
Dva takta su pomalo stvar navike, i brojnosti tomosa, godinama, pa se neki skuteri od 50cc sa 4 takta smatraju kao cudo, veliki napredak.
Imaju malo drugaciji start, cetvorotaktni , kao da imaju manje snage na nizim obrtajima, drugacija im je kriva snage.
To nije nikakva mana, vec samo zahteva drugaciji nacin voznje.
Mada vecinu koju znam, koja vozi 50cc skutere ili mopede, to ne zanima, odsrafljuju gas do kraja, tako da je svejedno.
Sa vecim kubikazama je kao sa parama, sto vise, to je lepse
Poz