Za ovaj motor nema diskusije o "polusintetikama", posto je u pitanju sinteticko ulje.
Sa druge strane, trebalo bi istrazivati koja ulja, zavisno od proizvodjaca, imaju nestabilnije aditive od srugih. Ali to je obimniji posao, i vise informativan, ako se slucajno sazna, nego sto je mouce iskopati podatke od proizvodjaca.
Nadalje, dugotrajna ulja ne treba previse rano menjati, posto su stabilna i imaju radni rezim, gde su nakon 2/3 preporucenog termina, jos uvek u odlicnoj kondiciji(ako nije doslo do neke nestabilnosti i razgradnje aditiva..), tako da menjanje u tom trenutku, po meni, pravi prostu materijalnu stetu, ulje se nepotrebno menja.
Sa trece strane, svaki motor, osim tipski, je i licna prica za sebe. Nacin eksploatacije, kolicina brige i redovnost servisa, mogu da uticu na stanje konkretnog motora, bez veceg obzira na broj predjenih km.
Tako da davanje neke univerzalne formule, koja ce biti najbolje resenje za taj motor nije bas idealno resenje, i naravno da moze biti predmet diskusija.
Potrebno je upoznati sto vise faktora kojii uticu na odrzavanje motora, zavisno od stanja, i odrediti konkretnu terapiju, posto moze glava da boli od raznih saveta

.
Poz