Jednostavno, ako u birokratskom mozgu MORA da postoji rok, neka bude priblizniji prirodnom terminu..

Vise kao "prelazni" termin, AKO bas zele "rokove" i misle da to doprinosi "bezbednosti".
Dimkovic je dao primer uredjenja, indirektnog, preko stimulacija , kazni, i odnosa osiguranja, stepena stete koju trpi neodgovorni vozac. Birokratija Nemacke jemalcice sputana odgovornoscu gradjana.

Ovako, ludujuci, birokrate su prosto napravili pola godine zima, pola godine "leto", da bi prosto napravili stetu gradjanima(to izaziva katarzu i izlive serotinina kod birokrata

Zakon mora da bude u funkciji funkcionisanja drustva, a ne da gusi, i kocirazvoj, ili najgore, pravi stetu(a odabranima korist), sikanira one koji zele da postuju zakon, i koji zele uvecanu bezbednost i kvalitetniji saobracaj.
Drzavni aparat je u bankrotu, i samo brine o budzetu, i otimanju novca, standard je pao, 30%, inflacija je preko 20%, parametri zivota su losiji 50%.
U takvoj situaciji, posmatrajuci gradjanin koji zeli da je krotki deo zajednice, preduzece mere stednje, parkirace vozilo u birokratskom periodu, da se ne bi izlagao jezivom trosku, smanjice mobilnost i potrosnju goriva, smanjice priliv akciznog novca, smanjice promet novca.
Takvih gradjana, vozaca, je 30- 40%.
I umesto da ih propis ne sputava da pri 18-22 stepena ipak obave neki posao ili transport sa letnjim gumama, a da ne krse zakon, zakon ih satire i gura u frustrirajuci rezim zivota.
Birokrate i njihovi obozavaoci ce reci, ko nema para neka ne vozi, ja na to mogu da odgovorim, da narod koji radi, a gubi posao, obezvredjuje mu se plata i kvalitet zivota, treba fekalnom motkom da pomete birokratiju...
Bahatu i glupu..kakav im je i zakon, navodno protiv bahatih i neodgovornih..
A izgleda, da u diskusiji, niko ne razmislja o "normalnom" gradjaninu, vec ili o bahatim, ili o onima snadjenim, sa dobrim prihodima...
Poz