Ama baš ni jednom, samo papagajsko ponavljanje da će mi poslati garanciju.

Posle više od 2 nedelje i 3 poziva Call Centru nazvala sam Tržišnu inspekciju, koja mi je dala broj Centra za zaštitu potrošača pri Ministarstvu trgovine. Izložila sam problem, osoba koja se javila sa druge strane rekla mi je da skupim što više podataka ( gde i kad je roba kupljena, broj Call centra Tehnomanije i sl ). Pošto sam joj sve to izdiktirala ona je napisala prijavu, izdiktirala mi broj i prijave i rekla da će me kontaktirati pravnik. Prošlo je još nekoliko dana, kako nije bilo poziva ni iz Tehnomanije, ni iz CZZP, ponovo sam, sada po četvrti put, nazvala Tehnomaniju i rekla da sam ih prijavila. Nakon čekanja spojili su me sa Službom za reklamacije, ponovila sam to osobi koja mi se javila i rekla da ne želim da primim garanciju, odn. da hoću da čujem šta će mi reći pravnik iz SZZP.
Ustavari, želela sam da im vratim robu, a oni meni novac, ne zato što nisam zadovoljna kvalitetom robe, nego zbog njihovog bahatog ponašanja, koje je prevršilo svaku meru, pa da je kupim na drugom mestu, makar i skuplje, samo da nemam posla sa Tehnomanijom.
Danas pre podne sticajem okolnosti nisam bila kod kuće, pravnica iz SZZP je zvala mog muža na mobilni ( dali smo njegov broj ), rekla je da je kontaktirala Tehnomaniju i da su joj rekli (ne zamerite što “vičem” ) da NIKADA NISU PRIMILI MOJU REKLAMACIJU U VEZI SA GARANTNIM LISTOM. Savetovala je da ih opet zovemo. Dolazim kući, kad u poštanskom sandučetu garancija, potpisana, overena, datum se slaže sa onim na fisklanom računu.
Šta je bilo - uplašili su se prijave i u roku od jednog dana stvorili garanciju, da bi je mučki ubacili u poštansko sanduče.
Zaista nemam reči, sad imam i robu i garanciju, više nemam zbog čega da se žalim.
Možda je trebalo da se obratim pismenim putem Tehnomaniji, preporučenom pošiljkom ili na e – mail adresu ([email protected] ) ili oba, ovako “pojeo vuk magarca”.
Evo, pa se učite na mom primeru, ne dajte im novac dok ne i dobijete robu i garantni list. Takođe sam potpisala da je sam primila robu u ispravnom stanju
Daću deo teksta iz zapisnika koji potpisujete na haubi najbližih kola, dok kamion prepun robe na sred ulice čeka da nastavi dalje.
III
“Isporuku i pregled robe i nepostojanje oštećenja, a shodno ovom istinitost odricanja od prava na reklamaciju, kupac neopozivo potvrđuje svojim potpisom.”
U svakom slučaju držite širom otvorene oči, pročitajte i najsitnija slova na dokumentima koji idu uz robu. Tehnomanija nema monopolski položaj u Srbiji, ali rekla bih da je vodeći lanac prodavnica tehničke robe, mnogo su se raširili i osilili, ostvrili. Ponekad nas niža cena ili širi asortiman robe nateraju da kupujemo kod njih, a kao sve ne proverite na licu mesta može svašta da se desi. Ja sam još dobro i prošla, još da zaboravim 4 poziva, prijavu, nerviranje, doživljaj da ste nekome ukazali pažnju kao kupac, a on vas tretira kao otirač za noge i konačno da od mene prave lažova. Nemam dokaz da sam ih zvali ni jednom, a ne 4 puta, oni imaju registrovano, posle drugog poziva, setili su se “slučaja”, naravno to je već zabašureno. Garancija ima isti datum kao fiskalni, kao da sam je dobila u radnji, a ne zatekla u sandučetu.
Završiću citatom sa sajta Tehnomanije i pitanjem : Ko je ovde klovn, kupci ili Tehnomanija ?
”Tehnomanija će i ubuduće svoj razvoj i povećanje svog tržišnog udela u prodaji električnih uređaja bazirati na politici niskih cena, velikom izboru različitih proizvoda i pre svega stalnom podizanju nivoa usluge.
Hvala na poverenju,
Vaša Tehnomanija”
