Sta da ti kazem, moj VW ima 12 godina i 102kkm

I nije skidana kilometraza. Nije vozen auto 3 godine, a poslednje dve godine ga koristim na "ekremovoj" relaciji kuca-pos'o, sto je 6km dnevno..
A inace, u toj kilometrazi, crklo je sve sto je iole moglo da crkne...sem motora i menjaca...
Sreca pa nije auto za prodaju, inace bih bio proglasen za vrhunskog prevaranta
Elem, svodi se na tehniku kupovanja vozila, a olaksavanje posla onima koji se ne razumeju u vozila, ili prosto lenstinama(iako se ne razumeju, moze se nauciti..), putem trenutno poverljivih sajtova, a kasnije sajtovima sa baronskim izvestajima, nije neki izgledan posao.
Kome je zaista vazna predjena kilometaza, ima nacina da se odredi. Ako je bas tolika kolicina delova zamenjena da se ne primeti "stvarna" kilometraza, onda nije ni bitna...
Bolje bi bilo da vlasnici, i sadasnji i buduci, potencijalni kupci, pogledaju sajtove koji govore o mesecnim prosecnim troskovima za odredjeni tip vozila, i da se uzdaju u srecu, da ce im prosek biti nesto nizi.
Falsifikovanje, laziranje se moze raditi u svim segmentima, recimo, prijavim na sajtu trenutnih 102kkm, pa za jedno 120.000km(nekog intenzivnog vozenja ili putovanja) prijavim jos 50.000km, vratim kilometrazu..i sta?
Elem, poenta je da samo trziste moze da regulise situaciju, a trziste polovnjacima je relativno slobodno. Cena polovnjaka koji imaju nejasnu istoriju, prodaju se bez garancije, jednostavno treba da padne na neki nizak nivo, pa ako je buduci kupac voljan da ce bavi popravkama, bar moze da nabavi auto za 500-1500evra..i da ne razmislja o kilometrazi..
Poz