Prema tvojim rečima, deluje kao da je majstor onako, odokativno odvalio: "bobinu, kablove i svećice".
- Svećice su svakako potrošan deo, i treba povremeno da se očiste i koriguje zazor elektroda, i naravno treba da se zamene posle odreženog broje kilometara.
- Kablovi nisu potrošan deo. Menjaju se ako su oštećeni, iskrzani, ako se izolacija preterano ukrutilia, ako su krajevi pohabani i slično.
- Bobina je trajan deo, koji najčešće nadživi auto. Naravno, može da se "pokvari" (namerno pod navodnicima) tj. pregori, ili da eventualno popusti neki deo unutrašnje izolacije.
Ako majstorskoj izjavi "nova bobina, kablovi i svećice" nije prethodilo merenje parametara bobine (
http://www.google.com/?q=how+to+test+ignition+coil ) onda ti iskreno savetujem da se pre bacanja u trošak posavetuješ i sa nekim drugim majstorom, jer problemi koje si naveo mogui da budu najrazličitije prirode.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji