@
JNK
Broj izlaza nikako nije isti.
U prvih 8km od mosta:
- NBG strana 11 izlaza
- BG strana 7 izlaza
U prvih 6km od mosta:
- NBG strana 8 izlaza
- BG strana 6 izlaza
U prvih 4km od mosta:
- NBG strana 6 izlaza
- BG strana 4 izlaza
Pritom prelazi preko auto-puta za automobile su na NBG strani daleko većeg propusta (imaju više kolovoznih traki).
Evo liste izlaza na NBG strani:
1. SC1 (ulica Vladimira Popovića između SC i Save)
2. SC1 - SC2 -> 0.417km
3. SC1 - Arena 1 -> 1.2km
4. SC1 - Arena 2 -> 1.6km
5. SC1 - Omladinskih brigada (Genex) -> 2.6km
6. SC1 - Tošin bunar (Bežanija) -> 3.6km
7. SC1 - Partizanske avijacije (Bežanijska kosa) -> 4.4km
8. SC1 - Rodić -> 5.8km
9. SC1 - BS Zmaj -> 6.1km
10. SC1 - Lakat krivina/Kvantaš/Tempo/ -> 6.5km
11. SC1 - Ikarbus -> 7.9km
12. SC1 - Neimenovano skladište 1
13. SC1 - Neimenovano skladište 2
14. SC1 - Neimenovani zaseok 1
15. SC1 - Soko salaš -> 12.8km
15. SC1 - Aerodrom NT Beograd -> 13.3km
16. SC1 - Batajnica/Novi Sad -> 15.3km
17. SC1 - Dobanovci -> 19.1km
Evo liste izlaza na BG strani:
1. Mostar
2. Mostar - Hitna pomoć -> 0.8 km
3. Mostar - Autokomanda -> 1.8 km
4. Mostar - Dušanovac -> 3.1 km
5. Mostar - Plavi most -> 4.6 km
6. Mostar - Leto -> 5.5 km
7. Mostar - Lasta -> 6.7 km
8. Mostar - Bubanj -> 12.8 km
@
vladd
Što se tiče broja automobila, uporedi Zvezdara+Voždovac+Vračar+Savski venac sa NBG, pa onda reci sa koje strane se nalazi više automobila, mada nije poenta u tome u opšte.
Ti, dalje, meriš samo zgrade u neposrednoj blizini auto-puta, tako da u startu imaš lošu logiku.
Auto-put koriste i ljudi koji stanuju više km od auto-puta.
Npr. da bi išao od Zvezdare, Voždovca, Vračara i delimično iz Rakovice i Savskog venca do NBG, često je najbrže ići auto-putem.
"Društvance u divljoj gradnji", nebitno da li tu ima i legalnih ili ne, će pre ili kasnije morati da bude raseljeno da bi grad mogao bolje da funcioniše.
Što se pre počne sa planiranjem izmeštanja i kontrole izgradnje u delu oko izlaza sa auto-puta, biće lakše da se prošire putevi koji se nastavljaju na izlaze sa auto-puta.
Normalno je da bi tu bilo i onih kojima se ne sviđa izmeštanje, pogotovo onih koji žive od brisanja stakala u Husovoj ulici (Marinkova bara), ali to ne znači da zbog toga taj deo grada treba da se zapusti potpuno.
Pogotovo što bi npr. Dušanovac i Marinkova bara izgradnjom dodatnog izlaza i prelaza preko auto-puta većeg kapaciteta tada imali veoma poželjnu lokaciju.
Kad bi se se oslobodio prostor od nekoliko hektara (1.76-8) u kome živi malo ljudi, onda bi taj prostor mogao da se proda po visokoj ceni za izgradnju stambenog ili poslovnog bloka tik uz auto-put.
@
kamicak
Kako ti misliš da zaživi biciklizam u brdovitom gradu sa uskim ulicama?
Amsterdam, Berlin i cela Mađarska su skoro potpuno ravne oblasti u kojima se planski gradilo i tu ima smisla koristiti bicikle.
@
branko tod
Neki put od autokomande do raskrsnice Južnog bulevara i Maksima Gorkog treba i manje od 3 minuta, ali nažalost neretko se u periodu od 16.30-18.30 dešava da se putuje po 20 i više minuta da bi se prešlo 1300m.
U tim slučajevima, 15ak minuta treba samo do Južnog bulevara (540m). Da idem lagano peške prešao bih to za manje od 5 min.
Tunel je odlično rešenje, ali siromašna i korumpirana Srbija ne može efikasno da gradi auto-put po ravnoj Vojvodini, a kamoli tunele u Beogradu.
Preusmeravanje dela saobraćaja iz Kumodraške, Vojvode stepe i Bulevara oslobođenja na novi prelaz preko auto-puta je, po meni, jedino pravo rešenje za smanjenje gužve na Autokomandi.
- Kada kažete „niko nije savršen“, Čak Noris to shvata kao uvredu
- Ameri su '45. razmišljali da pošalju Čak Norisa u Japan, ali su se opredelili za humaniju varijantu!
- Bog je hteo da stvori svet za deset dana, Čak Noris mu je dao sedam