Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 52 53 54 55 56 57 58 59

[ Pregleda: 325657 | Odgovora: 1160 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯17.09.2024. u 20:08 - pre 40 dana i 11h
Što se mene tiče Peugeot automobili su mi uvek bili bizarno besmisleni, što neko reče počev od tog volana koji je toliko retardiran da je već sam po sebi eliminatorna stvar, ali nije to sve.

Citat:
Java Beograd:
Ja lično, kad bih kupovao auto D segmenta, PUG 508 sa 2.0 HDi bi mi bio prvi izbor.
Jako si lako ovo rekao, tipično za onog koji NE kupuje takav auto, pa hajde da vidimo koliko košta taj 508 2.0HDI?

Što se tiče prvog dela, auti D segmenta nisu puno skuplji od C, a naravno da su jeftiniji od sega-mega "džipova" 😂😂🤯🤯 kojima su danas preplavljene ulice, tako da D segment ne treba smatrati u luksuz.

A to pokazuje i cenovnik polovnih, već za oko 13-16k ima sasvim pristojno očuvanih auta D segmenta.

Sad ste me zainteresovali za taj 508 i poštujući Javu kao ugledng člana ES-a, otišao sam na sajt peugeot.rs i da vidim da li i kako se može dobiti taj 508 sa normalnijim motorom/opremom.

Ali naravno, kao i kod svakog prevarantskog uvoznika/dilera - NEMA NI CENOVNIKA, a NI KATALOGA, nego moram X "upita" i "molbi" da popunjavam samo da bih dobio fuc*ing PDF sa karakteritikama i cenom?! 🤯🤯

Već samo to mi je dovoljan razlog da ne pogledam ne samo auto, nego uopšte bilo koji proizvod takvog prodavca, pa ako neko zna neka okači ovde taj 508 2.0HDI, ili koji već smatra umesnim, da ga uporedimo recimo sa Superbom koji sam gore okačio, ili bilo kojim drugim autom.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9717
*.static.isp.telekom.rs.



+10311 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯18.09.2024. u 08:50 - pre 39 dana i 22h
Citat:
Nebojsa Milanovic: Jako si lako ovo rekao, tipično za onog koji NE kupuje takav auto, pa hajde da vidimo koliko košta taj 508 2.0HDI?

Ma ne, ja novog ne bih ni kupovao. Rekoh već, ja sam skroman čovek koji živi od plate. 40k€ da ostavim na ulici? Sa 40k€ da naletim na udarnu rupu i sj ebem točak i trap? 40k€ da mi ogrebe neko dete u garaži nepažljivim otvaranjem vrata iz automobila parkiranog tu pored mene na 30cm?

Ja bih to kupovao nekako ovako: https://www.polovniautomobili....age=&sort=tagValue218_desc

Ili, evo jednog baš lepo očuvanog: https://www.polovniautomobili....20-gt?attp=p0_pv0_pc0_pl1_plv0



Ali, generalno, u pravu si: ja NE kupujem takav auto uopšte.

Meni treba ono šta bi anglo-amerikanci rekli "commuting car". Poso-kuća, svaki dan. Plus ostale dnevne potrebe. Dakle, prioritet je minimalna ukupna cena eksploatacije.
Ali i da mogu da se koliko-toliko udobno provozam do mora.

Kad budem otišao u penziju, možda prodam svoj commuting C4 1.6HDi, i možda kupim nešto iz D segmenta da se baš udobno vozim do mora.


[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 18.09.2024. u 10:07 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

popusicko

Član broj: 12568
Poruke: 685



+729 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯18.09.2024. u 10:32 - pre 39 dana i 20h
Ovaj PežoV mi je jako nelep automobil.
Od volana,komandne table,tastera,sedišta pa do spoljnog izgleda.Ništa mi na njemu nije lepo.
Ima za razliku od Nebojšinih Škodilaka strujno pomeranje sedišta ali i dalje je ružno pače.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯18.09.2024. u 21:52 - pre 39 dana i 9h
Što se tiče Superb-a, većina ima potpuno električne komande kvalitetnih sedišta, naravno i bitno lumbalno podešavanje - takođe električno (mada ni ne mora da bude), za razliku od recimo Audija A4 koji nema NIŠTA električno, a uopšte NEMA lumbalno podešavanje 🤯🤯

Pa i ako doplatiš xxxx evra za sportska sedišta - OPET to nemaš 🤯😂, a i ako doplatiš još xxxx evra za električne komande sedišta - I TADA to nemaš 😂😂🤯🤯, nego NA SVE TO treba i posebno da doplatiš nekih 400 evra za lumbalno podešavanje 🤯

I kada sve to izdoplaćuješ samo da bi dobio NORMALNA sedišta 🤯 (?!?) - nadaš se da tada gratis dobijaš barem potvrdu da si kompletan idiot, da makar za to ne treba doplata 🤯

Detaljnije o tome sam pisao u ovom postu, meni je bukvalno ništa više ne treba da nikada ne pogledam A4, taman da sve su mu sve druge osobine idealne, a daleko od toga da jesu.

To gore od vređanja inteligencije - to je čista pljačka. Posebno jer taj isti brend ume da napravi potpuno normalan, kvalitetan auto po dobroj ceni (Passat), ili čak veoma dobar i bogato opremljen auto po odličnoj ceni (Superb).

Lično, ovim sam završio sa Audijem za sva vremena, posebno jer sam inicijalno, ničim zasluženo, hteo baš njega da kupim.

Što se tiče starijih 508 2.0 dizel, pogledao sam sve komade na oglasima, jesu jeftiniji od Superba/Passata tih godina, ali su veoooma rabljeni i u lošem stanju.

Ovog sam detajno pogledao i osim što mu je koilometraža skinuta najmanje 200.000km (verovatno duplo), u veoma lošem je stanju, ali pogledajte zadnji disk tog auta:



Ne znaš da li je gore da je originalni ovoliko mali i slab - ili da je to ko zna koji, za 207 recimo ili ko zna šta, još manje 🤯🤯
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2874



+725 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯19.09.2024. u 18:14 - pre 38 dana i 13h
Meni Google na "peugeot 508 cenovnik" (bez znaka navoda u upitu, mada bi našao verovatno i sa njima, jer se u opisu rezultat vidi ista fraza) izađe mi kao PRVI rezultat pretrage cenovnik za Peugeot 508, ali je u pitanju cenovnik iz maja 2022. godine.
Dovoljno da vidimo koje su cene bile tada (kasnije sam našao noviji cenovnik, ali stavljam namerno i ove cene):
1.2 PureTech 130, cena 38.790
1.5 BlueHDi 130, cena: 40.990

To je u osnovnom (active) paketu, menjač automatski (8 brzina), odnosno nema sa manuelnim.
U odnosu na osnovni kapet, "allure" je skuplji za tačno 4000 evra više, GT za 5700 evra, a "GT pack" (samo za dizel verziju) je skuplji za 10800 evra.
Svi paketi (osim poslednjeg) imaju samo ta 2 motora u ponudi.


DRUGI rezultat ove pretrage je "Novi Peugeot 508" (cenovnik važi od jula 2023. godine, mada je PDF kreiran 28. septembra 2023., verovatno nešto ispravljali), čak i na njihovom sajtu kada se odabere Novi 508, blizu dna stranice je link za taj isti PDF:
508 Sedan
1.2 PureTech 130, cena 40.590
1.5 BlueHDi 130, cena: 42.990
To je za Allure paket, GT je skuplji za po 2600 evra.
Plus, ima hibrid u 3 varijante (180, 225 i 360, verovatno ukupno KS), cena od 54.490 do 79.890 (najskuplja je neka "Peugeot Sport Engineered" verzija, praktično 20k evra u odnosu na najskuplji GT).
508SW (karavan) je skuplji za po 1200 evra u svim paketima.


Ukratko, benzinac ima samo taj od 130ks (namerno su na stranici sa cenama izostavili 1.2, stoji samo "PureTech 130 S&S EAT8", ali i za dizela, gde stoji "BlueHDi 130 S&S EAT8), negde na stranicama 28-40 naveli su karakteristike motora u svim varijantama (sedan, karavan, sa plug-in hibridom i bez) i tu se vide zapremina, snaga, obrtni moment i ostale karakteristike.
Na primer, za sedan verziju, 508 bez elektromotora ima samo sa 1.2 turbo-benzincem i 1.5 turbo-dizelom, oba 130ks.
Ako se bira plug-in hibrid, u njemu je 1.6 benzinac od 150, 180 ili 200ks, u zavisnosti od verzije.


ZAKJUČAK: Ko hoće nešto ozbiljnije od tog 1.2 benzinca ili 1.5 dizela, mora da uzme hibrid, koji u najjeftinijoj verziji košta 54.490€ (Allure oprema, 180 e-EAT8, odnosno 1.6 benzinac sa 150ks i elektromotor sa 110ks, koji kombinovano daju 180ks).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯19.09.2024. u 18:16 - pre 38 dana i 13h
Ko ne zna koliki treba da budu zadnji diskovi na autu te klase, može da vidi recimo kakav je i koliki kod Superba 2.0TSI



Oštro oko će odmah primetiti da, osim što je odgovrajaućih dimenzija, to je unutrašnje hlađen disk.

280KS fabrički, potpuno porodičan auto, ništa skuplji od sega-mega 1,2 troklipnih budalaština 😂🤯🤯


Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯20.09.2024. u 17:19 - pre 37 dana i 14h
Mogu se naći testovi svih verzija Superba 2.0TDI/TFSI ali retko kada su stručno urađeni, evo dva primera kako ubrzava taj auto, koji je iste cene 🤯🤯 kao Peugeot 508 koji se ovde pominje.

Od kada pratim automobile, a ima tome više decenija, nikada nije postojala ovolika razlika između modela različitih brendova iste klase i iste cene.

Dva su primera, jedan na YT i jedan dole kao poseban fajl/klip

Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6958
*.243.prisconetworks.com.



+1462 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯22.09.2024. u 23:36 - pre 35 dana i 7h
Evo me u španiji, da vidiš reklamu za te pežoe? Žena vozi, to ptice cvrkuću, šum talasa, priroda... Ciljna grupa imbecili.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2874



+725 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯23.09.2024. u 14:01 - pre 34 dana i 17h
Znači, kao nekada za VW-ove dizel motore, maltene vazduh na auspuhu izlazi čistiji nego što je bio na usisu :)))
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9717
*.static.isp.telekom.rs.



+10311 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯23.09.2024. u 14:20 - pre 34 dana i 17h
Citat:
mjanjic: Znači, kao nekada za VW-ove dizel motore, maltene vazduh na auspuhu izlazi čistiji nego što je bio na usisu :)))
Čistiji, nego šta! A goriva toliko malo troši, da maltene ode u minus. Pa tako, na kraj puta imaš više goriva nego što si imao kad si krenuo na put.
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯23.09.2024. u 22:07 - pre 34 dana i 9h
Ajmo da zadržimo ozbiljnost. Prilično velike promene se dešavaju u autoindustriji koja generalno grca u problemima.

Svi se trude da se sa njima izbore na različite načine, što je nama kupcima zanimljivo da posmatramo.

Potrošnja je posebno zanimljiva kategorija, naročito na koje sve načine se proizvođači trude da je smanje. Neki u tome uspevaju - a neki ne.

Na primer, evo pitanja:

Da vas je juče neko pitao koliko troši Škoda Superb 2.0TFSI od 260KS, sa 5 osoba i prtljagom na 100km/h, da li bi znali da ta potrošnja iznosi od 4l i ispod, tačnije od 3,6-4,2 l/100km u zavisnosti od uslova, vetra i mikronagiba puta.




Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2874



+725 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯23.09.2024. u 22:45 - pre 34 dana i 8h
Može, ako je uspon negativan :)))
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯23.09.2024. u 22:59 - pre 34 dana i 8h
Ovo neću shvatiti kao uvredu, shvatiću samo da si glup.

Ako do sada nisi znao izlišno je reći da ja ne lažem, a možeš pogledati i dugoročnu potrošnju koja je onome ko ne zna koji je to motor jednako neverovatna, a iznosi kao što vidiš 5.0l/100km.

Pitanje: Da li je svo to vreme od ne-znam-ni-ja-koliko kilometara uspon negativan?? 🤯🤯🤯

p.s. u tom dugoročnom proseku od 5.0l/100km Climatronic je bio uključen dobar deo vremena pa je zato toliko, inače bi lako bio niži.
 
Odgovor na temu

Java Beograd
Novi Beograd

Član broj: 11890
Poruke: 9717
*.static.isp.telekom.rs.



+10311 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 12:50 - pre 33 dana i 18h
Jasno je da je na otvorenom putu glavni potrošač goriva - aerodinamični profil. Svaki savremeni motor će lako da ostvari ovu ili sličnu potrošnju, sa savremenom, standardno aerodinamičnom karoserijom. Govorim dakle, o običnim, serijskim automobilima evropskih proizvođača. To što ima 260 KS, ne znači da i ostvaruje tu snagu. Da bi aerodinamičnom autu (a danas su svi automobili aerodinamični) omogućio brzinu 100 km/h dovoljno je jako malo.



Evo, Chat GPT kaže 11.78KS, ali ajde neka budemo "širokogrudi", pa da uvećamo taj podatak za 50% na gume i trenje unutar motora. Tako dolazimo do oko 16KS. Pa neka je i 20KS!
Koliko se goriva spali da bi se ostvarila snaga od 20 KS? Pa malo, naravno.


Evo i komparativnih primera koeficijenta aerodinamičnosti:





Ali, ne kapiram čemu diskusija o potrošnji ako se razmatra auto D segmenta u cenovnom rangu od oko 40k€? To svakako nije "commuting car" (jbg, na srpskom bi bilo "auto za kuća-pos'o-kuća").
Kod commuting automobila može i treba da se diskutuje o potrošnji i drugim parametrima cene eksploatacije.

Ovde možemo da diskutujemo, na primer o opadanju vrednosti za slučaj prodaje. Depresijacija.

Škoda Superb koja nova košta oko 40k€ u prvoj godini sigurno gubi na vrednosti oko 10k€. Otprilike.
Nebitno koliko je auto prešao, pod uslovom da je i dalje u "fabričkom stanju", tj. neoštećen spolja, sa očuvanim enterijerom.
Ovo je mnogo važniji podatak (gubitak) nego to koliko troši na ravnom putu.

Depresijacija posebno pogađa skuplje modele "jeftinih brendova". Dakle, ne pogađa u velikoj meri: Porše, Ferari, Mercedes i slično, već: Škodu, Daciju, Hundai, Opel, Fiat. (dobro, Fiat ni ne pravi skupe modele. )



[Ovu poruku je menjao Java Beograd dana 24.09.2024. u 14:07 GMT+1]
OTPOR blokadi ulica, OTPOR blokiranom Beogradu, OTPOR blokiranoj Srbiji
Prikačeni fajlovi
 
Odgovor na temu

ademare

Član broj: 151475
Poruke: 8243



+1779 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 13:48 - pre 33 dana i 17h
Juce je N1 preneo tekst iz Auto Bilda , tamo su pravili veliko istrazivanje koliko kom autu opada vrednost .

U jednoj od grupa je pobednik Superb ali karavan 4x4 2.0 TSI .


Koga zanimaju ostali ucesnici, ovde su samo "pobednici " grupa moze da pogleda na Auto Bildu.

https://n1info.rs/magazin/auto...li-ce-najbolje-da-zadrze-cenu/


Pobednicima naravno najmanje opada vrednost.


Evo originala :


https://www.autobild.de/artikel/wertmeister-2024-26440243.html

 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2874



+725 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 16:02 - pre 33 dana i 15h
Moguće da značajno doprinosi automatik, na kome se možda gubi manje energije nego kod manuelnog menjača (kvalitetnije urađen), potom kvalitet i čistoća kočnica (u gradu, posebno oko ovih gradilišta nakupi se prašine, meni recimo škripuću 3-4 dana nakon pranja, kad operem ne čuje se ništa i kada vozim gde nema gradilišta ili neke druge veće prašine), zatim kvalitet goriva, kvalitet guma i da li su propisno naduvane (veoma bitan faktor), kvalitet asfalta (dosta neravnina oduzima kinetičku energiju automobilu), i kad se sve to skoca, auto koji se zaleti može da pređe poprilično i kad bi se izbacio iz brzine, a gorivo i motor su tu samo da nadoknade otpor vazduha i trenje guma. A još ako ima malo vetra u smeru kretanja auta, može još nekih pola litra da spusti kilometražu.

Čim se krene sa usporavanjem i ubrzavanjem (ozbiljnije krivine i sl.), potrošnja drastično raste (gledano u procentima), jer treba više od jedne tone usporiti (bacanje energije na kočnice, plus motorno kočenje) i potom ubrzati.


Ne mogu da nađem malo detaljniji tekst o poređenju 508 vs. Superb za 2024. godinu, a da nisu samo čisti tehnički podaci, ali ne verujem da se nešto drastično promenilo u odnosu na 2020. godinu (poređenje Peugeot 508 GT vs. Škoda Superb 162TSI): https://www.drive.com.au/revie...koda-superb-162tsi-comparison/


Nego, kad je u pitanju 508, OVO u UK košta 53.975 funti i meni je ovaj profil neverovatno ružan:

Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 16:52 - pre 33 dana i 14h
Citat:
mjanjic: ne verujem da se nešto drastično promenilo u odnosu na 2020. godinu (poređenje Peugeot 508 GT vs. Škoda Superb 162TSI): https://www.drive.com.au/revie...koda-superb-162tsi-comparison/

Osvrniću su prvo na ovaj test koga nisam detaljno čitao, samo sam pročitao zaključak koji čisto kaže da je Superb neuporedivo bolji auto, što je valjda i vrapcima jasno.

Ovde na testu je bila varijanta Superba pre restajlinga, a nakon restajlinga on je još bolji, sa puno popravljenih detalja.

508 je naprosto smešan u odnosu na Superba, i u potpunosti bih se ovde složio sa Janjićem - i veoma je ružan ne samo u odnosu na Superba, nego uopšte. To su razlozi zbog kojih Pežoe nikada nisam ni razamtrao, a evo sada kada sam ga detaljniije pogledao - samo sam se još jače uverio u to.

Pogledao sam i više Dyno testova ovog novog smehotresnog 1,2 trocilintraša i NIJEDAN NEMA ni 130KS koliko su mu napisali - nego značajno manje. Tek uz pažljivo remapiranje dolazi na oko te snage, a o većoj ne može ni sanjati.

Već samo to je vređanje inteligencije kupaca, o svemu drugom i ružnoći nema potrebe govoriti.

Pomenuh od nedavno sam postao vlasnik jednog Superba, krajnje neplanirano i iznenada. Moram reći da skoro uopšte nisam pratio taj auto, smatrao sam ga "sirotinjskim Passatom" i to je to. A pošto sam imao Passata i njime bio veoma zadovoljan (izlišno je napominjati da za 8 godina nisam imao ni najmanji problem), nisam ni bio zainteresovan za zamenu.

Onako iz zanimacije gledao sam novije Passate i Audije A4, ali sam retko nailazio komade koji mi se sviđaju. U Srbiji takvih Passata uopšte nema, što je i razumljivo zbog činjenice da sam gledao samo 2,0TFSI koji su i napolju veoma retki. Zato sam se usresredio na A4 kojih ima takvih, ali već nakon prvog gledanja strašno sam se razočarao, što sam objašnjavao ovde na ES-u.

I taman pod takvim utiskom Audija pojavi se jedan Superb u kombinaciji motora i opreme za koju moram priznati da nisam ni znao da postoji, i to u Pančevu (?!?!?). Auto je naravno detaljno pakovan prilikom kupovine, svaka stavka posebno je naručena i čekan je više meseci, a prvi vlasnik je komšija mog kuma, ako sada ovo čita, pozdrav Jovane! .

Kada sam pogledao auto istog trenutka sam znao da ću ga kupiti, jer motor, struktura i ekstreman spisak opreme, naravno iz stanje kao iz salona je daleko prevazilazilo "običan" Superb, čak i najjače Passate koje sam retko viđao u DE i CH, a o Audiju koje sam tada bio već detaljno pogledao i debelo se razočarao, da i ne govorim.

To je što se tiče tog mog slučaja, toliko neuobičajnog da skoro i nije vredan pomena, važnije je ovo što je Java pomenuo a ademare precizirao, a to je resale vrednost, odnosno cena polovnih.

Mislim da ćemo se složiti da Passat može predstavljati referencu u D segmentu, naprosto puno ih ima, puno se i kupuju i prodaju, i samim tim su im cene realne, uz toliki promet moraju biti.

Međutim, ako pažljivije pogledate, videćete da je Superb često skuplji od Passata, a u soludnom broju ima čak i puno skupljih komada. Razlog tome je što su i motori, a naročito oprema, unutrašnjost i sve drugo - često daleeeko na strani Superba.

Prosto takva je politika VWa u toj generaciji, prilično nelogična, da Superbu daju širi raspon između najjeftinijeg i najskupljeg, plus postojanje najbogatijih Style Plus, Sporting i RS paketa motora/opreme za koje paralelelni Passat, pa ni A4 praktično ne postoje. Takav A4 bi bio preko 100% skuplji i zato nije vredan ni pomena.

Da budem sasvim precizan, verovatno se oni mogu naći po katalozima, ali prodatih na drumovima nema ili su u potpuno zanemarljivom broju, dok veoma jakih i vrlo luksuzno napakovanih Superba itekako ima, i kod nas i u Evropi.

Da se vratim na potrošnju koja je ovde pomenuta.

Sasvim je jasno ovo što je Java rekao da savremenom aerodinamičnom autu za održavanje 100km/h potrebna je veoma mala snaga, stim da Superb 2.0TFSI zbog savremenih materijala i masovne primene aluminijuma na VW MQB platformi na kojoj je izrađen je čak i veoma lak za svoju veličinu, samo 1460kg.

Ali ono što odlučuje je stepen iskorišćenja motora, naročito na tim malim snagama, i to je polje gde taj najnoviji 2.0TFSI briljira. To je potpuno drugačiji motor, ima drugačiji princip rada, radi u varijaciji Atkinsonovog, tj. Millerovog sistema (ja a i neki drugi to nazivamo anti-Miller).

To mu omogućava drastično povećanje dužine takta ekspanzije u odnosu na takt kompresije - a to direktno dovodi do većeg stepena iskorišćenja, tj. manje potrošnje u svim, a naročito u nižim režimima rada, na malim i srednjim opterećenjima koji su vožnji daleko najčešći.

Puno se može reći o tom motoru koji lično smatram state-of-the-art automobilske tehnologije.

U najkraćem, ekstremno je elastičan i udoban za vožnju, snažan i ima čistih 0,5-1 litar manju potrošnju od drugih TFSI motora koji su već inače veoma ekonomični i snažni, a o drugim "običnim" motorima te snage da i ne govorim.
 
Odgovor na temu

mjanjic
Šikagou

Član broj: 187539
Poruke: 2874



+725 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 18:44 - pre 33 dana i 12h
Verovatno zato što Pasat nema smisla praviti u velikom dijapazonu cena i opreme, pošto ga većina kupuje zbog znaka, a vlasnici manjih ili većih biznisa retko - Superb manje privlači pažnju potencijalnih lopova, za cenu Pasata može da se napakuje mnogo većim spiskom opreme što je vlasniku ili nekom direktoru važnije od znaka, pa neka je u nekim kombinacijama i skuplji od najskupljeg Pasata, toliko je i bolji, a ko ima više para, kupiće nešto daleko bolje kako bi dokazivao svoj uspeh.

Uostalom, ko ima oko 40k evra, a baš hoće VW, neće kupovati Pasata, već Tiguana... nije da preporučujem tu vrstu vozila u odnosu na limuzinu, ali takvi su trendovi. U tom smislu Pasat je praktično izgubio smisao, a košta skuplje nego što je do juče koštao Arteon (Arteon bio 38k pa naviše, a Pasat je sada 40k pa naviše).
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.
 
Odgovor na temu

Nebojsa Milanovic
Pančevo

Nebojsa Milanovic
SuperModerator
Član broj: 16
Poruke: 8571
*.dynamic.sbb.rs.



+1368 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯24.09.2024. u 19:15 - pre 33 dana i 12h
Što se mene tiče zna se da preferiram sedan oblik karoserije ali samo zato što je liftback koji je teorijski najbolji, a verujem i mnogima najlepši, toliko redak.

Superb MKIII ima i upravo taj liftback oblik, to sam zaboravio da napomenem ali sasvim je očigledno, dakle oogroman i vrlo pristupačan gepek sa vratima koje se potpuno električno visoko dižu i spuštaju, a koji se osim toga lako i još povećava preklapanjem sedišta po želji delimično ili u potpunosti.

Na sve to se mora pomenuti prostor na zadnjem sedištu, ljudi su izmerili da samo LONG verzije Audija A8 i sličnih auta imaju isto ili više, prosto nerealno je koliko mesta Superb ima nazad i tu nema nikakvog poređenja sa bilo kojim autom D segmenta, a i segmenta iznad.

To su velike ali ne sve prednosti Superba nad Passatom, naprosto ima ih puno. Superb je čisto bolji auto, ali i skuplji dok se A4 sa njim ne može porediti, prosto razlika je prevelika.

@janjić, apropo Arteona, on mora biti skuplji od Passata, nisi gledao dobre cene. Gledao si stare cene Arteona, a sada je sve poskupelo pa ti se zato tako učinilo, Arteon je uvek skuplji od Passata.

Što se tiče Tiguana i uopšte auta tog tipa/klase, to ne bih nikada kupio bez obzira na stanje/cenu, pričano je o tome ovde X puta.

edit: počeli su da mi iskaču testovi 508, pa to je zaista smehotres od auta 😂😂, budimo realni da li iko normalan može da kupi auto D segmenta sa onako malo mesta nazad da se mora voziti zgrbljen 😂🤯🤯

Da li treba pominjati da mu je gepek 150 litara manji od Superba, retardirani volan ti sve vreme mora biti u krilu, motor je 1,2 sa tri cilindra, o čemu ljudi pričamo 😂😂🤯🤮



[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 25.09.2024. u 12:53 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bordzija

Član broj: 137771
Poruke: 6958
*.243.prisconetworks.com.



+1462 Profil

icon Re: PEUGEOT D segmenta sa 1,2 motorom - 37,5k 😂😂🤯25.09.2024. u 09:28 - pre 32 dana i 22h
Ko nema za a5 liftbek ima za škodu koja u toj varijanti izgleda mmnogo dobro. Sa 1.6tdi i meni se čini kao pun pogodak za porodičnu limuzinu. Uparen sa automatikom koji je odavno bolji od najboljeg vozača formule1.
Glup narod bira glupu vlast!
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: AutoZone :: Porodični automobil (veći C i D segment) - najbolja kupovina
(TOP topic, by Nebojsa Milanovic)
Strane: << < .. 52 53 54 55 56 57 58 59

[ Pregleda: 325657 | Odgovora: 1160 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.