Zadnji deo profila 508-ice mi najviše liči na onaj Audi A3 "sedan", koji nit' ima gepeka nit' ima liniju kao A5 ili A7, nego je od svega pomalo, a onda je sve u svemu ništa.
Citat:
Nebojsa Milanovic:
@janjić, apropo Arteona, on mora biti skuplji od Passata, nisi gledao dobre cene. Gledao si stare cene Arteona, a sada je sve poskupelo pa ti se zato tako učinilo, Arteon je uvek skuplji od Passata.
[Ovu poruku je menjao Nebojsa Milanovic dana 25.09.2024. u 12:53 GMT+1]
Gledao sam cene na sajtu neko našeg prodavca, sad se ne sećam na šta sam naleteo, ali su bile odvojene liste za putnička i komercijalna vozila i nigde ne videh Arteon, međutim sada na volkswagen(dot)rs vidim da je Arteon smešten u KUPE kategoriju umesto u limuzine (gde je samo Pasat).
Cena za 2.0tdi od 150ks je 40.214 evra, a za Pasat sa 1.5TSI cena je 40.274 evra, dakle 50 evra više. Pasat sa 2.0tdi od 150ks je 44.617 evra, dakle 4.500 evra skuplji od Arteona. Doduše, najniži paket Pasata je Business, a najniži paket Arteona je Elegance. Ako uzmemo Elegance kod Pasata, 1.5tsi ili 2.0tdi od 150ks je 44.222 i 48.728 evra. Najskuplji Pasat, R-line, sa 2.0tdi od 193ks je 53.640 evra, a najskuplji Arteon sa 2.0tdi 200ks u 4Motion varijanti je 46.536 evra.
ZAKLJUČAK: Pasat je skuplji od Arteona, pa treba pitati "genijalce" u VW-u ko će onda da im kupi Pasata...
Eto, sad se setih, Pasat je dostupan samo u karavan verziji, a što je kod nekih drugih modela (pa i ovog Peugeot 508) skuplje oko 1200 evra ili tako nešto, ali kad se i to uzme u obzir, Pasat bi kao limuzina bio skuplji od Arteona. Kao da hoće da oderu ove kojima svakako treba karavan, a neće Golfa u karavan verziji, a pošto-poto žele VW znak.
Blessed are those who can laugh at themselves, for they shall never cease to be amused.