vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12059 *.ptt.yu.
|
Mozda covek hoce da ugradi plin u novu bubu.
Elem, teoretski (a i prakticno) moze da se ugradi plin, uz specificne "izmenjivace" toplote, nikad proracunate...Da ne spominjem da je to "prosto i jeftino" besmisleno resenje, bolja su resenja pored hladnjaka ulja, ali su to "prejaki zahtevi" za nase "majstorcine"..
Drugi problem je sto malo bubinih (stara buba) motora ima dobro stanje. Motor je projektovan specificno, sa velikim zazorima, malim obrtajima, bednim dotokom goriva, sa ogromnom kubikazom i malom snagom.
Ozbiljno "dovodjenje" motora u red bi kostalo znatno preko 1000 evra (licno iskustvo), uz veoma dug vremenski period, posto potrebnih delova nema na balkanu, i posto to gotovo niko i ne radi, cak i za debele pare, sem par entuzijasta i fanatika, za licno zadovoljstvo.
Osim izmenjivaca, znacajne prepravke bi morao da dozivi i postojeci izmenjivac toplote, koji greje usisnu granu, i uopste usisna grana, karburator, paljenje...
Mogao bi da se "nabudzi" plin, ali, uz poznata iskustva, sa "pogodnim" a starijim motorima, vise bi se vremena provelo pod haubom nego za volanom. Ionako mala snaga motora, poslovicno "nemiran" rad, bi se visestruko pogorsali, uz solidne troskove. A gde je tu smisao ugradnje plina?
Poz.
|