Kad kazem "kineski motor" mislim na sprinta, kivija i ostale, a ne na motore boljih firmi koji se sklapaju u Kini.
Citat:
Da li neko veruje da sam video print koji je presao 8500km a ne kao sto neki kazu samo stotinak km
Cekaj, 8500km se vodi kao mnogo?
Samo pominjanje ove kilometraze u ovom kontekstu govori zasto ne kineski skuteri.
Evo malo poredjenja, mada nisu bas skuteri u pitanju:
imam ybr125 (yamaha ali se pravi u kini) a probao sam i kivej kopiju, kako god da se zove (speed valjda)
to je nebo i zemlja. Na kiveju se redom kvare delovi, sve se rasklimava, menjac osetno stradjuje. Oba su preska taman oko 8500km i kivej daje znake posustajanja. Zvuk mu je drugaciji, menjac pravi probleme...
YBR, iako napravljen u Kini, posle 8500km se nije promenio ni za nijansu!!! Nista se ne kvari. Duplo je skuplji (2400 vs 1200), ali nemas brige sa njim i mozes da se uputis na put bez razmisljanja sta ce sledce da crkne i otpadne.
Po mom misljenju bolje i debelo polovan Japanac, Italijan nego nov JUQNJY. Ako nemas pare, ne kupuj ni kineza dok ne skupis.. Bice ti zao novca kad shvatis sta si kupio...
Na YBR mogu da racunam da me vozi na more! Ne bas brzo ali vozi. Prelazim ture od 400km bez odmora, vozamo se u dvoje po planinama, pun kofer stvari, trosi 2.5l i sve to sa NAJJEFTINIJIM yamahinim motorom! A kinez je "verovali-ili-ne" kad predje 8500?
Nisam dovoljno bogat da kupujem Kineze.