Pozdrav,
do sada ovako stvari stoje:
VARIOMAT -
http://billig-scooter.dk/viewtopic.php?t=49 i
http://ecobike.m8z.de/pics/IMG_4994.JPG pokazuje kako treba skinuti
prsten sa variomata a na
http://www.flexistentialist.or...3/10/27/cvt_basics_const.shtml
pokazuje da se može podesiti i zadnja remenica.
KARBURATOR
slika pokazuje da se onaj šaraf šteluje za bolji rad motora. Uz to trba osigurač na iglici kaburatora premjestiti na predzadnji zarez.
AUSPUH -
http://www.scootusa.com/repair_document_muffler_139QMB.htm (nažalost nemam sliku auspuha sa dvije kraće cijevi)
CITAT:ovi skuteri imaju i kat u auspuhu i dovod svjezeg zraka iz usisne grane filtera u auspuh, pa bi trebalo promjenit cijeli auspuh ili to sve skinut i izvadit katalizator da ga se potpuno odblokira. Kad pogledas auspuh (bar je tako bilo na ovom koji sam slago) odmah na pocetku ima dvije male cijevi navarene na glavnu cijev.Jedna je sljepa i sluzi kao blokada (radi rezonantnu klopku). Treba ju ODMAH odrezat i
zakrpat/zavarit nastalu rupu. Druga je kraca i ima na sebi jednu crnu "kutijicu" koja je ustvari plameni filter i na njoj je cijev koja vodi do glavne usisne cijevi za filter zraka. To isto treba odrazat, zavarit rupu i skinut tu dugacku cijev, te zacepit nastali otvor na usisnoj cijevi. Svrha te debilane je dovodjenje svjezeg zraka u auspuh, sto, kao pospjesuje rad nereguliranog katalizatora. Nema nekog utjecaja na blokadu, osim sto je prepreka jednolikom strujanju plinova u auspuhu. Zapravo, jedino pravo rjesenje je nabava/izrada novog auspuha sa debljom pocetnom cijevi, sto i nije neki problem, obzirom da se radi o 4T motoru.
Kod mene je samo skinuta ringla sa variomata i dostigao je 67-8 km/h a kad se poradi i na ostalom javljam šta se dešava!
[Ovu poruku je menjao nibleri dana 21.11.2005. u 11:18 GMT+1]