Citat:
vladd:
pedagoski trik oko imena autora, da studenti lakse povezu
Upravo si "otkrio" novo sredstvo podučavanja u pedagogioji "pedagoški trik oko imena autora"!
To do noćas nije postojalo.
Do sada su na časovima pedagogije i metodike nastave studente strogo upozoravali da budući nastavnici ne zbunjuju učenike trikovima.
I svet je u blaženom neznanju živeo u zabludi da se skraćenice koriste radi kraćeg zapisa.
Ali ti si raskrinkao "pedagoški trik"! Bvavo!
To ti je "pogodak" kao i te duboke sumnje.
Da nisi bežao iz škole (zajedno sa ekipom koja kao pudlice skakuće oko tebe u poslednjim komentarima)
setio bi se da si na časovima matematike koristio skraćenice:
SUS
SSS
USU
SSU
Možeš pogledati poglavlje "Podudarnost Trouglova" udžbenik Matematika za I razred srednje škole, 2005 god. od grupe autora (Miličić, Stojanović, Kadelburg, Boričić).
Evo citiraću:
Citat:
TEOREMA 20: U trouglu naspram jednakih stranica su jednaki uglovi...
Dokaz: ...
na osnovu stava SSS sledi...
...
tada se korišćenjem stava USU dokazuje da...
Citat:
vladd:
to je interna stvar
Da, "to je interna stvar" matematičara.
Isto kao što je "interna stvar" dokument NASA i njihova terminologija.
Ako ti je teško - nisi obavezan da čitaš.
Ako ne razumeš opet - nisi obavezan da čitaš a možeš i da pitaš da ti neko objasni.
Dokumenti NASA nisu pisani za morone već za nadprosečno inteligentne. Isto kao što ni misija Apolo nije za svakoga već samo za odabrane.
Zato je za očekivati da bar 99% populacije ne razume ni mrvu onoga što piše u dokumentima NASA.
To što neki ne razumeju dokumente NASA nije nešto za kritiku.
Smešno je kad ponavljači iz poslednjih klupa počnu da galame o nečemu što ne shvataju.