Samo cu dodati jos nesto.
Pola jedanaest, a ja razmisljam o hebenom poslu, i ne mogu da se smirim.
Pre podne me je zvao sef servisera koji su instalirali klimu, odnosno gazda firme, koga poznajem, doduse povrsno, nekih 20-tak godina.
Umesto izvinjenja, jer su serviseri na moje pitanje pre instalacije da li vrse vakumiranje sistema prilikom radova odgovorili pozitivno, a kasnije me doveli pred svrsen cin, o cemu je obavesten, lik, inace ovlasceni serviser, pocinje da me pita 'sto me teras da vakumiram sistem kraci od pet metara', 'zasto se mesas u nas posao, mi se ne mesamo u vas (kao da smo mi za njih ikada vrsili ikakve usluge), 'znas, preporuceno je da se vakumiranje radi tek za sisteme duze od 10 metara' itd.
Spomenuo sam, 'ok, najbolje je da kontaktiramo Daikin, prilozimo servisni izvestaj, te ako oni kazu da je takva instalacija ok, povlacimo reklamaciju. Nemam sta vise da kazem. Dovidjenja'.
Nakon toga je usledio telefonski poziv, sa promenom pesme.
Ej! Meni treba da je neprijatno sto trazim da se posao strucno odradi? Mene ce neko da smatra picajzlom, zato sto se zalazem za dobrobit firme u kojoj radim? Ja se tesko nosim sa takvom bahatoscu.
Takvi likovi kod mene kuci ne bi ni prismrdeli. Radije bih platio nekom da dodje 100km sa strane, ako ce uraditi posao kako treba.
Ako sutrasnja intervencija ne prodje kako treba, kontaktiracu Daikin, samo ne nas, vec barem ervropsku centralu, i to telefonom, jer oni znaju da emailove samo proslede lokalnim distributerima.
A mozda ih kontaktiram i ako sve prodje OK.
Rdjavom Nebojsi svaka Amerika smeta.