Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.

Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 612810 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Autor

Pretraga teme: Traži
Markiranje Štampanje RSS

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 00:05 - pre 214 meseci
Ovako konacno sam se odlucio da uzmem nesto za sezonu koja sledi ( btw prvi motor a da nije sa automatskim menjacom. Pesice sam napravio 200+km :) u obilascima iscitao sve moguce teme zadnjih 10-tak dana po netu i recimo da je izbor zaista skroman ( za novac koji bih mogao da ulozim oko 1500 E tj ako se stisnem al max da se stisnem 2000 E ).
Hm sta se trazi pa recimo moja zelja da ima 2 cilindra ( zbog zvuka - sve koje sam turirao a imali su 2 cilindra mnooooogo bolje zvuce ) a tu negde se uklapa i kubikaza od recimo 250 cc . ( Naravno i modeli od 125 cc ulaze u obzir ali ipak 188cm i 105 kg+ jos ako neko sedne samnom ? mislim da su slabasni za bilo sta ). Krajnja brzina mi apsolutno nije imperativ ali recimo da nije ispod bar 80km, cisto ako nekad uopste pozelim da predjem 100+km-a sa njim ali nikad vise od 100-150km ( mozda jednom godisnje ) Uglavnom bi sluzio za kraca putovanja do 20 km max ( kad mi dodje da uzivam i ono vozim se mozda 10-tak puta godisnje ) i ono klasicno svaki dan 2-3 puta po 2 km od kuce do kafica 50 dana godisnje MAX zbog studija i sl . Ah da izgled je naravno iperativ.

****
E sad postoji i drugi deo problema, na jednoj strani novi " kinezi " u obliku Mondial 250mct ( kod sam bas danas video i probao, nenormalno udoban zvuk ekstra ali prodavac ne moze nista vise da kaze, njegov serviser isto, tj na celom ex YU netu nema info-a za njega - samo neki turski... a on izgleda ovako :



motor je 250 cc 19 KS ( najaci od svih ponudjenih ) 4 T je 2 cilindra... potrosnje ne preko 3 L ( ali samo brzinomer od instrumenata )
CENA: 2010 Evra ( kredit na 6 g mesecno 30 evra bez ucesca ) ( servis u Nisu godinu dana garancija ili 6 000 km ) sa besplatnim servisom na 1000 km
za njega nemam sajt jer jednostavno ko sto sam reko nigde nisam mogo da nadjem nesto o njemu a zbog servisa i cene mi najvise odgovara...
*****

Druga opcija je KinRoad XT250-16 o njemu sam nasao neki stur info ali slabo iskreno sve u svemu ipak poznatiji model ima i uvoznika kod nas. Isto je 250 cc malo slabiji po meni lepsi ( i ima dosta bolje instrumente i veci broj istih na samom rezervoaru sto nijedan drugi nema ) nisam ga video uzivo . ( e sad njegov servis je samo u BG sto bi meni predstavljalo veci problem jer ako se pokvari da ga teram do BG ima da iskosta ko pola motor )





*******
Treca opcija po meni nekako najpopularniji i "najbolji" Kinez KeeWay ( servis ekstra ima u Nisu isto kao i za Mondial udoban je lep ali ovaj model koji mi se uklapa cenovno je samo 125 cc i zvuk je ono ... :( ko MZ ili neka Java a ovaj sto bih voleo tj Super Shadow je 700 E+ tako da nikako nece moci on :( E sad ako mislite da je dosta bolji od ovih 2 iznad pa nek ide zivot uzecu 125 ( mada se tad postavlja pitanje i modela PRINC 125cc i KinRoad-a za samo 1500 Evra cak mislim da sam negde vidjao jedan model za 1300 evra od 125 cc pod imenom Princ ali nasao sam i jos jedan za 1500 pod cudnim imenom ,JL150-5 al opet nekako mi jedan cilindar uopste ne lezi za ove motore.

a da slika najslabijeg keeway-a






-------------

Ako neko ima iskustva sa ovim modelima bio bih veoma zahvalan za jedan TACAN i potup odgovor sta uzeti sa svim svojim manama i prednostima.

p.s. Znam da su kinezi i sta sve ide uz to :) Razmisljao sam i o polovnom recimo Yamaha Virago ili neki od Kawasakija ( al nije to to tj jeste al ono sto mi se dopada polovno kosta 3000+ E ) taj cenovni rang 2000 E tesko moze da se kupi nesto DOBRO od japanaca da je malo preslo da je obavezno MLADO ( min 2000+god. lepo ocuvano da nije maltretirano da je CISTO ( necu da se kacim sa majstorima i starim krsevima cimanjem i sl. ) i da je 250 ccc i 2 cilindra - za vecu kubikazu nemam novca a i za pocetak je ovo ok ( kasnije mozda i udje neki dragster neka V kombinacija ( obovazav V raspored recimo od 500+cc ili sl. :) ) + jeftinija registracija a i trose ko upaljac isto bitno... a i nece se bas mnogo prelaziti sa njim kao sto sam rekao , ipak imam auto za bilo sta ozbiljnije, duze, pouzdanije ...

Hvala unapred svima na pomoci



[Ovu poruku je menjao bukovski dana 03.04.2007. u 03:05 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:00 GMT+1]

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:03 GMT+1]
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 08:26 - pre 214 meseci
Kao prvo i najvažnije: zaboravi 125 ccm, ako se želiš voziti ozbiljnije i kretati na duže relacije vožnje!

Od Kineza čini mi se da je Qinqui (Činči) nekako najviše zastupljen i prodavan na europskom tržištu, pokazao se pouzdanim u prometu, jedino ga muči kvaliteta završne obrade (korozija željeznog okvira motora), ali uz malo truda to se može i kasnije riješiti.

Ja sam se odlučio na Korejca, Hyosung Aquilu GV 250, koja ima najmoderniju mašinu, V-Twin s 4 ventila po cilindru i razvija gotovo 30 KS. Prezadovoljan sam onim što sam odabrao, i svakome ga mogu toplo preporučiti.

Osim Hyosunga tu je po karakteristikama vrlo sličan Kymco Venox, također vrlo dobar custom. Oba modela imaju 10 KS više od ostalih customa iz svoje klase, čak i od japanskih. Problem kod ostalih (japanskih) modela iz klase je taj što su se pojavili prije 20-tak godina, zato i snagom prilično zaostaju od dva navedena modela..

Ako se ipak odlučiš za nekog od Kineza, želim ti puno sreće, i gledaj da uzmeš neki koji je replica japanskih modela, kakvi se više ne proizvode!
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 10:15 - pre 214 meseci
Jos jedan "glas" za Hyosung, 250ccm, ima "jake" tockove, dobar polozaj za sedenje, isao sam do Panceva da ga vidim, i bas mi se svideo. Plastike i obrada najmanje deluju "jeftino" od motora te provinijencije ("korejski kruzer"), nije bas ni jeftin, ali prema nekim zeljenim modelima...visestruko manje para.

Uglavnom, ja bih ipak uzeo 250ccm, ali bh birao po izgledu(da niklovani delovi ne deluju kao plasticni), kvalitetu (bar neke razlike), mogucnosti da se cacka po istom, ipak je vazno zadovoljstvo. I da sto vise lici, u detaljima na bajk, a ne sa nekim odlivcima od tockova..

Poz.

P.S. nije mi jasno, za Kivi u podacima kazu jednocilindricni dvotaktni...a vide se dva masna cilindra...da li je greska ili "cudo" kic tehnike..
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 12:12 - pre 214 meseci
Ma radi se o grešci, totalnu zabludu unose s ovakvim "tehničkim opisom", jer takav "opis" nema blage veze sa tim motorom! Sličnih bisera ima i na hr sajtovima :))

KEEWAY SUPERSHADOW 250 je kopija (vjerna replica) YAMAHE VIRAGO 250, jer taj model Yamaha više ne proizvodi. To je nešto u stilu turske verzije MZ-a, i ne mora nužno biti loše..

Meni je bila važna što veća snaga, jer kupovao sam choppera za malo duži period. Sa 30 KS se može vrlo udobno i ugodno voziti, čak i po autocesti. Kod brzine od 130 km največi je problem pritisak vjetra na glavu s kacigom (bole vratni mišići), s obzirom da se na motoru sjedi u prilično uspravnom položaju.. Vjetrobran će taj problem donekle smanjiti, barem se nadam..

Ali chopperi i nisu namjenjeni za adrenalinske vožnje velikim brzinama, 110kmh je sasvim pristojna brzina za putovanje na dugačke relacije.

[Ovu poruku je menjao palomas dana 03.04.2007. u 13:35 GMT+1]
 
Odgovor na temu

lafrenz45

Član broj: 92909
*.dynamic.sbb.co.yu.



Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 14:02 - pre 214 meseci
Nije li keeway SUPERLIGHT 150 verna kopija Suzuki Marauder-a?

[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:04 GMT+1]
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 17:40 - pre 214 meseci
hm predlozeni sa vase strane se nikako ne uklapaju u finansijski plan jer su prvi 3000 evra a drugi 3500... ( previse za mene )

dakle izbor mi je spao ( 125-150 cc sam odbacio kao mogucnost kupovine potpuno ) a za 2000 evra mogu kupiti kod nas 250cc 2 cilindra nov samo ova dva modela.

Prvi Mondial 250mct slika :



za koga imam servis u Nisu ( ali nigde osim nekih nerazumljivih turskih sajtova nemogu naci info, serviser a i prodavac nista nemogu reci jer samo sto je stigo za sajam ) ima 250cc 2 cilindra ekstra dobar zvuk , veoma udoban ... malo je veci od KinRoada ( i naravno prodaje se u Nisu probo sam menjac kao u med ide sve mi je ok ) - kolkoo mogu da vidim problem su hromirani delovi dok se na motor niko ne zali ( cito kolko tolko preko google translatora i sl. ), dakle cimam se zbog njega jer nikako nemogu da nadjem dosta pouzdanih informacija pa ako imate o njemu recite.

Drugi je popularni kolko mogu da vidim kod nas KinRoad 250 slika:

za koga nema servis nigde osim u BG-u - za kog sam naso kod nas neka iskustva kod nas, kazu da je ok. Ima dosta bolje instrumente ( Mondial ima samo kilometar sat ) pokazivace ... prednji i zadnji dubok branik...

dakle 2000 evra je MAX, 250cc i 2 cilindra 4 taktni masinu obavezno ! naravno ako imate jos neki predlog recite ili iskustva sa ovim gore mozda neki treci

Hvala jos jednom



[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:05 GMT+1]
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 17:43 - pre 214 meseci
Citat:
lafrenz45: Nije li keeway SUPERLIGHT 150 verna kopija Suzuki Marauder-a?


Nije, jer Maruder ima 125ccm, i osim u kubikaži razlikuju se još u dosta detalja.. Moguće da je mašina bazirana na Suzukiju, ali ipak se radi o slabašnih 10 KS, dovoljnih samo početniku u svijetu motora.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 17:52 - pre 214 meseci
Između ova dva sa slike (Mondial 250mct i KinRoad 250) meni ovaj drugi ljepše izgleda, i ja bih odabrao njega..

Na tim obaveznim servisima neće ti ionako nešto posebno popravljati, osim možda podešavanje kuplung sajle, izmjena izgorjele žarulje i promjena ulja.. Kasnije ćeš trebati nabavljati potrošni materijal (gume, lanac, lančanici, akumulator i sl.), a to možeš uraditi ili sam, ili netko u bilo kojem servisu. Takve stvari obično se kasnije stavljaju bolje kvalitete, nego one koja je tvornički ugrađena.
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 20:25 - pre 214 meseci
Pozdrav,

bukovski, zamorih se od editovanja, brisacu citave poruke ako budes ostavljao linkove na prodavce u njima. Trebalo bi da vec znas pravila.

Redom:

Hyosung je prvi pik od svih ne-japanskih azijatskih proizvoda, u svakoj svojoj ponudi. Naravno, cena je jedva malo niza od japanskih konkurenata jer je rec o vec svetskom brandu. U rangu 250 ccm on ima najbolju ponudu ali ne toliko bolju od ostalih koliko to na papiru pise. Naime, na GV modelima (Aquilla takodje), niposto se nisam uverio u realnih 28 KS ali OK, neka bude da je to sto pise. Navozao sam se motora i motora u zivotu te otprilike znam da procenim neke drasticnije stvari, Hyosung nudi skoro 50% snage vise iz iste zapremine od konkurenata a to definitivno nije tacno, negde neko laze, da li konkurencija ili Hyosung, nije ni bitno. U svakom slucaju, jeste najsnaznija 250 ccm chopperska masina koja se danas proizvodi.

Manje od 250 ccm je stavka veoma diskutabilna, ja sam naisao dosad iskljucivo na jedan model Hondine stare masine koja je nasla sebi mesto na kineskim trakama za proizvodnju koji je relativno dovoljno snazan da krstarecom brzinom od 90-ak km/h permanentno gura skalameriju tesku oko 160 kg bez goriva, vozaca/suvozaca i prtljaga. Naravno, ne i na uzbrdici, posebno ne sa suvozacem. Ipak, rec je o masini koja svoje mesto nije nasla u Hondinom programu svojevremeno jer joj nikada nisu resili vibracije, smanjili su joj kubikazu na 125 i time resili taj problem ali to vise nije ni priblizno ta snaga. Sve ostalo sto sam imao prilike da probam (a vecinu sam probao) ispod 250 ccm je iskljucivo gradska do prigradska opcija, za jednog a samo u nuzdi dvoje na motoru.

Keeway je firma koja je brendovala svoj naziv za evropsko trziste (za EU ne postoji nekakav poseban propis ali postoji protokol za vecinu drzava kada su u pitanju standardi motocikala, da ne zalazim sad dublje u temu) proizvodni program firme Jincheng ciji je vecinski vlasnik Honda. Njeni su agregati ali dizajn, koliko sam mogao da ukapiram, apsolutno je slobodna forma, samo su agregati stvar uslovljavanja.

Qinqui je firma ciji je vecinski vlasnik Suzuki, na domacem trzistu trenutno ima najkvalitetnije motocikle ukoliko izuzmemo vec pomenute Koreance koji zbog cene nisu konkurentni toliko. Ipak, nedostatak opreme je nesto sto me razocarava kod novijih modela koji se pojavljuju a svakako i cinjenica da sem modela Hyosunga, nema V motora na tim modelima. Naravno, i Hyosung ima trikove sa "slepim" cilindrom ali ne sa 250 ccm. Ipak, na oko, to je ono zbog cega se kupuje motor koji nije ni brz, ni preterano snazan, koji je zahtevan u pogledu uslova za voznju itd. Dizajn, zvuk i osecaj pripadanja jednom posebnom svetu.

Kinroad je los naslednik prethodnih modela, o njemu znam bas sve ali ne bih sad o tome.....ali najpre da se ne lazemo da ista sa dva cilindra iz ove tehnoloske generacije trosi ispod 3 litra, to je privilegija jednocilindrasa, 250 ccm vuce i dva karburatora za svoja dva cilindra, nema tu neke prevelike stednje kako god da vozis, oko 4 litra je ono na sta se mora racunati.
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 21:12 - pre 214 meseci
Nakon početnog perioda, u kojem se zbog razrade mora koristiti ulje mineralnog porijekla, ja sam u Aquilu stavio čistu sintetiku, ulje na bazi estera - Silikolene. Potrošnja benzina je sa 4 i nešto litre pala na 3,7 l, ali se mora uzeti u obzir da ja imam malo poveće gabarite, i cca. 120 kg žive vage. Vjerujem da bi nekom vozaču prosječne težine 80 kg i mirnije ruke na gasu, Aquila vrlo vjerojatno trošila ispod 3,5 l.

Dio komentara o osobnim impresijama, o "mjerenju" snage određenog motora na temelju bogatog iskustva ne bih komentirao. Snaga motora mjeri se drugačijim metodama, na valjcima, s točnim i preciznim krivuljama snage i okretnog momenta, ovisno o broju okretaja i ostalim parametrima.

Radi se ipak o malo ozbiljnoj stvari, moto i auto industrija nisu dječja posla, i ne pričaju se basne budućim kupcima. Uostalom, postoje i stroge norme i pravilnici, postupak je razrađen do u detalje, a ako netko u podatke ne želi vjerovati, to je njegov problem..
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )03.04.2007. u 23:08 - pre 214 meseci
sto se tice pravila znam ih veoma dobro ali recimo da u forumima gde sam aktivan na linkove koji informativno upucuju na sajt a ne sluze reklami kao u ovom slucaju su dozvoljeni ali i u tom slucaju mod ima pravo. Ok na ovom forumu necu ostavljati linkove iako kao sto sam reko su bili samo u info svrhe kako bi mi ljudi lakse mogli pomoci. Uglavnom hvala na objasnjenju

Da krenem:

Hyosung otpada jer se ne uklapa u max cenu od 2000 evra
Keway sam odbacio zbog istog razloga ( iole ozbiljniji model kosta 2700 tj 3000 evra - previse za Kineza )

takodje sam napisao da 125cc otpada !

Ono sto mogu da uzmem je vec pomenuti Mondial ( za koga nikako da nadjem neki info na srpskom ali imam servis u Nisu a i uzivo sam ga video probao ima zvuk lepo izgleda udoban ... ) i pomenuti KinRoad ( 250cc ) koji nisam video ali recomo mozda bolje izgleda zbog prednjeg i zadnjeg branika.

dakle po vama koji je bolji izbor ili drugi neki vas favorit ali opet da ponovim 250cc 2 cilindra 4 t MAX al MAX 2000 evra !

3-4ili 5 l potrosnje je ok to me ne zanima apsolutno kao ni max brzina oko 80 km.h je sasvim ok.

p.s. ajde reci zasto mislis da je KinRoad los predstavnik bas me zanima iskreno...

Hvala

Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.hep.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 06:53 - pre 214 meseci
Koliko sam uspio na netu pronaći informacija, ispada da KinRoad spada u kvalitetnije kineske proizvođaće motocikala. Koriste provjerene Suzukijeve agregate, a sami proizvodi su im kvalitetni, s dobrim garancijama i opskrbom rezervih dijelova.

KinRoad prodaje se u daleko više zemalja po svijetu, dok se Mondial uglavnom nudi u Turskoj...
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 09:52 - pre 213 meseci
Pozdrav,

zivi Palomas slobodno sa svojih 28KS i basnama i bajkama vezanim za njih. Naravno, i sa potrosnjama ispod 3,5 litra, meni licno ne smeta. Mozda kada provozas vise motora i budes umeo da uporedis 50% vise deklarisanih KS, ko zna. Ja se oko toga ne zelim raspravljati, zaista.

Kinroad ne koristi samo Suzuki agregate vec i Hondine, ovo sto se u Srbiji nudi prosle i ove godine jeste bas taj a ne Suzukijev agregat. Naravno, ni jedan ni drugi nemaju niti blizu 28KS ali sluze. Trose oko 4 litra (ovo nije na bazi iskustva vec licnog premeravanja pod vise uslova rada a sto ce reci da se i kod nas ipak nesto proverava i da se moze racunati na koliko-toliko tacne podatke iz realnog rada), uspesno se nose sa svim brzinama do 120 km/h sa jednim vozacem na sebi, preko toga je neugodno naprezanje u zoni kada ostaje dosta prostora za odvrtanje rucice gasa a veoma malo za ikakav odziv na samim performansama. Od instrumenata imaju brzinomer, obrtomer i voltmetar u analognom obliku dok je pokazivac nivoa goriva neka jadna verzija kompromisa tradicionalnog i modernog, kvari u potpunosti izgled prednjeg vozacevog panela. Trebalo bi da su sada svi modeli kompletni sto se tice rolbarova ali i kompletni ipak imaju po svega jedan far (prethodni modeli dva manja i jedan veci) i nemaju prednji vizir (takodje, prethodni modeli su imali). Prilikom pranja motocikala, puska pod visokim pritiskom sa prednje strane usmerena ume da ucini da instrumenti "podivljaju", odnosno, da rade sta oni zele bez veze sa realnim desavanjima u voznji. Takodje, nema ni zadnje loze za top-case (zadnju torbu) ali ima nosaca za kozne bisage (naravno, dobijaju se uz njih nekakve plasticne kutije). Sve u svemu, sa ogranicenjem od 2000 eura ili polovnjak ili Kinroad.
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 14:24 - pre 213 meseci
poz ,
znaci zakljucak je KinRoad 250 cc ? Citao sam malo koiko sam uspeo o Mondialu i ljudi kazu da nije los... cudi me da niko nema vise infa kod nas o njemu.
znaci ako se pazi oko pranja zanemare te male sitnice kupe bisage ( ima za 100 evra ekstra kozne ) motor je ok ? Iskreno mene masina najvise zanima , da izdrzi ono sto sam u predhodnim postovima pisao. Jer ko zna kada ce se skupiti opet lova za bike //
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 15:47 - pre 213 meseci
KinRoad se nudi i prodaje i u Engleskoj, Francuskoj, Španjolskoj, Njemačkoj, Poljskoj, Danskoj.. to su samo neke od zemalja koje sam pronašao na netu.

Mondial sam vidio jedino još u Turskoj, i to valjda nešto govori! Najvažnije je da ga pravilno razradiš, i da koristiš ulje provjerene kvalitete. Problema ne bi trebalo biti! Ako ga kupiš, vozi se što više u garantnome roku, tako da se eventualni nedostaci odmah pokažu. Ali ne vjerujem da će ti se nešto tako dogoditi na mašini..

Obično je prvi veći kvar kod kineskih motora otkazivanje reglera na punjaču akumulatora, ali niti to ne mora biti pravilo.

Kupi i uživaj u krstarenju!
 
Odgovor na temu

lancia88
lancia88
Beograd

Član broj: 10215
Poruke: 6528
*.dynamic.sbb.co.yu.

ICQ: 281338349


+14 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 15:53 - pre 213 meseci
Pozdrav,

ne, nije to neka losa varijanta, kako vec rekoh, ispred je definitivno, po meni, najpre model aquila/gv i eagle (quinqi) ali oni prebacuju budzet (postoji neki nezvanican razgovor u kome ce eagle model biti ove godine takodje 2000 eura ali do sada je bio 2700, to je jedino sto je sigurno), te zatim slobodno moze da se diskutuje o Kinroadu kao najinteresantnijem. Razlike u sustini nisu velike sem Koreanca koji je, po meni, za klasu iznad i pored neslaganja oko deklarisane snage, ali postoje. Problem je servisa koji postoji samo u Bgd, tj. pored Bgd-a a i delova ima samo u Bgd-u sto nije tako strasno kao servis. Ipak, kako rece vec Palomas, ubrzo udjes u stos i sam se snalazis sto neretko bude nagradjeno kvalitetnijim resenjima od fabrickih.

Oprema ce, doduse, odvuci daleko vise novaca od delova ali tako je kad kupujes chopper, pazaris ga jer je lep :)
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 16:48 - pre 213 meseci
hm koliko su ti razgovori o smanjenju cene realni ? nije da mi se zuri tj motor kupujem tek za sezonu tj krajem maja pocetkom juna... ? sto se tice servise zato sam se najvise i cimao... ne znam odmoricu malo glavu par dana da sve jos jednom sagledam i pregledam ovako samo se nerviram... izgleda da ce moj prvi izbor biti i krajnji kinroad 250cc ako quinqui ne spusti cenu na 2000 sto bi bilo idealno za sve jer tesko da bi onda neki od ostalih modela mogao da prodje pored njih
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

palomas
Davis Cup
Croatia

Član broj: 50896
Poruke: 666
*.adsl.net.t-com.hr.



+5 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 19:54 - pre 213 meseci
Evo, ja ću iskreno reći ono što mislim, pa kud puklo da puklo..

Chopper se kupuje zbog izgleda, meni osobno ovaj KinRoad izgleda ljepše i privlačnije od Eaglea (Quinqija), kojeg sam imao prilike razgledati i proučavati izbliza. Jedan moj poznanik ga ima već 2 ili 3 godine (Eaglea), i slično poput lancie88 bio je dosta skeptičan po pitanju razlike u snagama naših motora. Na otvorenoj cesti smo neke stvari razjasnili nakon 500 metara:)

KinRoad ima mašinu iz Hondinog nasljeđa, a Honda zna se što je.. Najskuplji japanski proizvođač motora koji najduže traju, i najmanje se kvare...
 
Odgovor na temu

bukovski
Dragan Blagojevic
Kućni pivar
Banovo pivo
Banovo pivo

Član broj: 29557
Poruke: 1502
*.dynamic.sbb.co.yu.

Jabber: bukovski
Sajt: https://www.instagram.com..


+2 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )04.04.2007. u 22:18 - pre 213 meseci
eagle ispada jer kosta 2700 evra ! ja sam lepo napisao do 2000 evra max.
opet gledam polovnjake i nista dobro za te pare nema znaci moracu da odlucim izmedju kinroda ili mondiala...

hvala naravno ukoliko jos neko ima sta da kaze na ovu temu a kladim se da ima nek sad kaze ili zauvek cuti :)
Najbolje zanatsko pivo posetite: https://www.instagram.com/banovo_pivo/
 
Odgovor na temu

vladd

Član broj: 37217
Poruke: 12059
*.ptt.yu.



+5251 Profil

icon Re: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )05.04.2007. u 09:08 - pre 213 meseci
To sto si limitirao cenu, to te je uvelo u zonu minimalizma. Da si spustio jos 500€, pa da "lepo" ne mozes da kupis nista.

Znaci, minimum minimuma. Za takvo ogranicenje, mozda je bolje da porazmislis o nekom polovnom motoru. Za kruzera, do 2000, ne stoji i rasprava "koji je dobar"..Dobar postaje relativan pojam...

Za te pare, mozes da pogledas neke Virago "opcije" jesteda su cene oko 2200 i jos malo, ali to su cene u oglasima, u razgovoru, uz novac....

U tom slucaju neces imati nov motor, ali ces biti zadovoljan i izgledom, i markom i kvalitetom..

Poz.
 
Odgovor na temu

elitemadzone.org :: MotoZone :: Pomoc u izboru cruisera ( chopera, customa )
(TOP topic, by vladd)
Strane: 1 2 3 4 5 ... Dalje > >>

[ Pregleda: 612810 | Odgovora: 1158 ] > FB > Twit

Postavi temu Odgovori

Navigacija
Lista poslednjih: 16, 32, 64, 128 poruka.