Hm sta se trazi pa recimo moja zelja da ima 2 cilindra ( zbog zvuka - sve koje sam turirao a imali su 2 cilindra mnooooogo bolje zvuce ) a tu negde se uklapa i kubikaza od recimo 250 cc . ( Naravno i modeli od 125 cc ulaze u obzir ali ipak 188cm i 105 kg+ jos ako neko sedne samnom ? mislim da su slabasni za bilo sta ). Krajnja brzina mi apsolutno nije imperativ ali recimo da nije ispod bar 80km, cisto ako nekad uopste pozelim da predjem 100+km-a sa njim ali nikad vise od 100-150km ( mozda jednom godisnje ) Uglavnom bi sluzio za kraca putovanja do 20 km max ( kad mi dodje da uzivam i ono vozim se mozda 10-tak puta godisnje ) i ono klasicno svaki dan 2-3 puta po 2 km od kuce do kafica 50 dana godisnje MAX zbog studija i sl . Ah da izgled je naravno iperativ.
****
E sad postoji i drugi deo problema, na jednoj strani novi " kinezi " u obliku Mondial 250mct ( kod sam bas danas video i probao, nenormalno udoban zvuk ekstra ali prodavac ne moze nista vise da kaze, njegov serviser isto, tj na celom ex YU netu nema info-a za njega - samo neki turski... a on izgleda ovako :
motor je 250 cc 19 KS ( najaci od svih ponudjenih ) 4 T je 2 cilindra... potrosnje ne preko 3 L ( ali samo brzinomer od instrumenata )
CENA: 2010 Evra ( kredit na 6 g mesecno 30 evra bez ucesca ) ( servis u Nisu godinu dana garancija ili 6 000 km ) sa besplatnim servisom na 1000 km
za njega nemam sajt jer jednostavno ko sto sam reko nigde nisam mogo da nadjem nesto o njemu a zbog servisa i cene mi najvise odgovara...
*****
Druga opcija je KinRoad XT250-16 o njemu sam nasao neki stur info ali slabo iskreno sve u svemu ipak poznatiji model ima i uvoznika kod nas. Isto je 250 cc malo slabiji po meni lepsi ( i ima dosta bolje instrumente i veci broj istih na samom rezervoaru sto nijedan drugi nema ) nisam ga video uzivo . ( e sad njegov servis je samo u BG sto bi meni predstavljalo veci problem jer ako se pokvari da ga teram do BG ima da iskosta ko pola motor )
*******
Treca opcija po meni nekako najpopularniji i "najbolji" Kinez KeeWay ( servis ekstra ima u Nisu isto kao i za Mondial udoban je lep ali ovaj model koji mi se uklapa cenovno je samo 125 cc i zvuk je ono ... :( ko MZ ili neka Java a ovaj sto bih voleo tj Super Shadow je 700 E+ tako da nikako nece moci on :( E sad ako mislite da je dosta bolji od ovih 2 iznad pa nek ide zivot uzecu 125 ( mada se tad postavlja pitanje i modela PRINC 125cc i KinRoad-a za samo 1500 Evra cak mislim da sam negde vidjao jedan model za 1300 evra od 125 cc pod imenom Princ ali nasao sam i jos jedan za 1500 pod cudnim imenom ,JL150-5 al opet nekako mi jedan cilindar uopste ne lezi za ove motore.
a da slika najslabijeg keeway-a
-------------
Ako neko ima iskustva sa ovim modelima bio bih veoma zahvalan za jedan TACAN i potup odgovor sta uzeti sa svim svojim manama i prednostima.
p.s. Znam da su kinezi i sta sve ide uz to :) Razmisljao sam i o polovnom recimo Yamaha Virago ili neki od Kawasakija ( al nije to to tj jeste al ono sto mi se dopada polovno kosta 3000+ E ) taj cenovni rang 2000 E tesko moze da se kupi nesto DOBRO od japanaca da je malo preslo da je obavezno MLADO ( min 2000+god. lepo ocuvano da nije maltretirano da je CISTO ( necu da se kacim sa majstorima i starim krsevima cimanjem i sl. ) i da je 250 ccc i 2 cilindra - za vecu kubikazu nemam novca a i za pocetak je ovo ok ( kasnije mozda i udje neki dragster neka V kombinacija ( obovazav V raspored recimo od 500+cc ili sl. :) ) + jeftinija registracija a i trose ko upaljac isto bitno... a i nece se bas mnogo prelaziti sa njim kao sto sam rekao , ipak imam auto za bilo sta ozbiljnije, duze, pouzdanije ...
Hvala unapred svima na pomoci
[Ovu poruku je menjao bukovski dana 03.04.2007. u 03:05 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:00 GMT+1]
[Ovu poruku je menjao lancia88 dana 03.04.2007. u 21:03 GMT+1]