borrko
Član broj: 48653 Poruke: 40 *.dynamic.sbb.co.yu.
|
vidim da je malo starija tema, ali s obzirom da imam isti problem (escort vi 1.8td 1997 51kw), pisem ovde :)
naime, tesko pali kad je ladno, a kad je vec upalio i motor se jos nije ohladio (znaci max 2-3h stajao) pali ko mina...
kad je hladan ume da stuca pre nego sto se upali, a kad se upali radi manje vise ko satic.
jos nesto se desava, obicno kad je napolju hladnije (ispod 10 stepeni se vec desava, ali ume da bude ozbiljno kad je u minusu): ume da dodaje sam gas ili da drzi u polozaju u kom je bila papucica gasa (papucica se vrati u svoj nepritisnut polozaj kad se pusti). majstor mi je rekao da je to najverovatnije do bosch pumpe.
inace, po specifikacijama koje stoje u autodata programu, kompresija za ovog escort-a je 21.5:1.
meni su izmerili 10, 11, 15 i 16 bara u jednom vecem ford servisu (nisam siguran da li smem da imenujem) i predlozili generalku, uz obrazlozenje da kompresija treba da bude 28-30.
auto ide normalno (koliko ja to mogu da znam, jel'te), osim tog problema sa paljenjem... ne dimi, ne gubi ulje nesto strasno (manje od 200g na 1000km) - pri cemu ulje curi izmedju motora i menjaca i turbina piski, potrosnja goriva mi nije primetno veca nego kad sam ga uzeo (pre 3 god, i presao oko 20-30 hiljada km - izmedju 8 i 9 po gradu i oko 6 na otvorenom)
trebalo bi ovih dana da idem kod bosch majstora, ali kako sam lenj to ce verovatno da se jos produzi...
poz.
|