Ne znam sta da radim! Da li da sipam ovo u motor.
Imam Golfa II 1991 godiste 1.6D, preso 188.000.
Radi, ide, ali trosi ulje ko lud. Kada ga vozim 120 km/h nestane litar/100km.
Ne bih da mu radim neku sveopstu generalnu koja ce da kosta preko 500 EUR (mislim da prodam dogodine i kupim drugi auto).
Zato mi je prodavac preporucio RESURS, neki ruski aditiv.
Ima li neko iskustva sa ovim?
Evo sta pise na strani
http://www.saneco.co.yu/resurs/index.htm
OBNAVLJANJE MOTORA BEZ RASKLAPANJA
RESURS vraća snagu motoru i popravlja oštećene delove bez rasklapanja motora - remetalizacija
Motor je srce automobila, deo koji je izložen surovim uslovima eksploatacije: nagla ubrzanja, kočenja, forsirana vožnja, hladno startovanje, slabo podmazivanje, gradska vožnja i velike temperaturne razlike su glavni razlozi koji dovode do preranog oštećenja tog vitalnog organa Vašeg automobila.
Oštećenja se manifestuju kao:
snižena kompresija
povećana potrošnja goriva
pad broja obrtaja
motor se pregreva
otežano startuje
dimi zagađujući okolinu
Sve navedene probleme u 90% slučajeva rešiće RESURS, dodatak motornim uljima koji popunjava sva oštećenja na klipu, cilindru, ležećim i letećim ležajevima, kao i podizačima ventila.
Rezultat primene:
povećana kompresija 40%
smanjeno trenje za 75%
motor radi tiho bez buke i vibracija
smanjena temperatura u zoni trenja za 80°C
zadovoljava emisiju izduvnih gasova po euro standardu (ne zagađuje okolinu)
odložena generalna za 50.000 do 60.000 km
RESURS - aditiv za metalno plakiranje (oblaganje), koji se dodaje u ulje.
RESURS - se sastoji od ultra sitnih čestica legure Ag, Sn i Cu.
RESURS - ne stupa u međusobnu reakciju sa uljem.
Čestice RESURS-a se u zoni trenja pod dejstvom temperature i pritiska aktiviraju i počinju da obnavljaju oštećenu površinu delova.
RESURS formira POROZNU STRUKTURU, koja KAO SUNĐER zadržava ulje i maksimalno štiti delove od habanja.
RESURS VRAĆA DELOVIMA DOZVOLJENE TOLERANCIJE.
KADA TREBA PRIMENITI RESURS
Smanjena kompresija, čuje se šum u motoru, pada broj obrtaja, povećava se broj obrtaja, povećava se potrošnja goriva, gori ulje, dimi, neravnomeran rad motora. Za nove automobile profilaktika i zaštita od habanja.
KAKO RADI RESURS?
Čestice RESURS-a slobodno prolaze kroz uljni filter i ne sjedinjuju se sa uljem. U ZONI TRENJA pod dejstvom temperature i pritiska čestice RESURS-a se aktiviraju i počinju popunjavati površine na oštećenim delovima klipova, cilindara, ležećih i letećih ležajeva. RESURS formira ŠUPLJIKASTU STRUKTURU koja KAO SUNĐER zadržava ulje, i pouzdano štiti delove od habanja pri hladnom startovanju, kod pregrejanog motora, naglog ubrzanja i uopšte u surovim uslovima eksploatacije. RESURS pomaže ulju da normalno radi.
NAČIN UPOTREBE RESURS-a
Poželjno je promeniti filter za ulje i ulje.
Zagrejati motor do radne temperature i ugasiti.
Intenzivno promućkati flašicu 30 do 60 sekundi.
Povući prsten na zatvaraču i udaljiti membranu.
Sipati sadržinu flašice u otvor za ulje - karter. Pustiti da motor radi 10 do 15 minuta na leru. Sledećih 200 do 300 km voziti oštrije. Pri doziranju više od dve flašice po 50gr preparat dolivati kroz pređenih 50 do 100 km.
SASTAV
Vrlo sitne čestice d < 1 mk legure metala Ag, Sn i Cu.
DOZIRANJE
Količina ulja, litara Kilometraža, hilj. km flašica 50 g
do 100.000 km 100.000-170.000 km 170.000-250.000 km preko 250.000 km
3 - 5 1 2 3 3
6 - 8 2 3 4 4
Puni efekat dejstva RESURS-a osetiće se posle pređenih 200 do 1000 km i sačuvaće se 20.000 do 25.000 km.
TEST
Stavite belu krpu na izduvnu cev auspuha i posle par minuta rada motora krpa će pocrneti.. Kod primene RESURS-a i pređenih 500 km ako to isto ponovite krpa će biti boje BELE KAFE. SVAKI DIJALOG JE IZLIŠAN.