Citat:
stil: Apdejtom softvera N73 nikada nece sam od sebe postati N73 me. Na osnovu linkova koje je covek ostavio ispalo je pametnije ne menjati ga na novu verziju ,radi se o N73 ME. Sto se kaze " Ako nije pokvareno , nemoj ga popravljati " . Medjutim , ako ti tvrdis suprotno onda napisi svoju tacnu verziju softvera i svoje utiske o njemu u odnosu na staru verziju.
Ja govorim na osnovu ličnog iskustva. Pod apdejtom podrazumevam promenu product code-a, gde se ubaci product code od N73ME i to za region koji se želi, a korisnik sam bira koji će region da instalira, znači za Balkans postoji poseban product code kao i European. To se lako vrši posebnim programčićem koji se zove Nemesis Service Suite (NSS).
Znači ukratko, ako prikačiš na NSU telefon koji je skinut sa mreže (npr. TIM) i imaš verziju softvera v3.xx NSU će ti reći da je to poslednja verzija softvera i da ne postoje nikakvi apgrejdovi, jer on proverava to na osnovu product code-a a ne na osnovu modela telefona. Ako se pak promeni product code tako da ne bude TIM-ov, Vodafonov ili već koji, nego fabrički, i potom potraži update pomoću NSU, Updater uredno javlja da postoji nova verzija softvera i nudi ti apdejt.
Što se tiče samog softvera, u pitanju je potpuno nova verzija, znači prelaz sa V3 na V4, što samo po sebi podrazumeva new features, a ne puki apdejt na podverziju koja samo ispravlja neke eventualne bagove, bez novih odlika samog softvera.
Ovde se može videti uputstvo sa spiskom product kodova, a ko ima neke nedoumice u vezi sa apgrejdovanjem firmware/softwarea kao i menjanjem product koda neka samo pita.
http://forum.burek.co.yu/index.php/topic,144591.0.html
P.S. Tačna verzija mog softvera je V4.0727.2.2.1
[Ovu poruku je menjao bttp dana 03.10.2007. u 21:14 GMT+1]
Sell 'crazy' some place else. We're all stocked up here.