@cozmo
Da li mogu ulje da kupim na nekim pumpama ili da se drzim tvoje sadasnje preporuke?
Sto se tice zamene gumica, majstor (inace prijatelj, da ne bude zabune) mi savetuje skidanje glave, ravnanje, obrada ventila, zamena gumica, dihtunga glave i to bi me kostalo oko 50-60 eur. Kaze da skidanje glave nije obavezna stvar ali da za ovoliku kilometrazu auto je potrosio dovoljno ulja koje na ventilima stvara odredjene naslage i samim tim ventil ne moze idealno da dihtuje. Ponavljam, coveku bi vise odgovaralo da ima manje posla ali me ipak ovako savetuje.
Citat:
Ako fabricke izdrze 100.000, sta mislis koliko mogu OEM? Dobro je da su izdrzale i 80.000...
To je ono sto i mene navodi da su one problem.
Citat:
Meni je poceo da troska na oko 140.000km i sad se malo povecalo (trosio je litar na 3000-4000km sad na 2000km). Kompresija fabricka, svi delovi na motoru originalni, tj. fabricki (osim potrosnih, naravno).
Ti to kompenzujes mineralnim uljem koje je gusce, verovatno kad bi sipao neku polusintetiku da bi se potrosnja povecala.
Zakljucak: kupujem drugo ulje pa cu probati i ako je isto menjam gumice definitivno!
Hvala na pomoci!