Citat:
Ka2:
Sta mislite o citavoj ovoj prici? Mogu li oni na osnovu toga sto mi je kvacilo visoko i sto mi se zatrese pri polasku (danas vidim da se ortaku u godinu i po dana staroj Daciji isto tako trese samo dosta manje, ali trese) da trvde da je u pitanju set kvacila i da li mislite da je u redu sto ne zele da mi menjaju nista pojedinacno, cak nece ni da mi ostave druk lager... ipak je velika verovatnoca da je nesto od toga u redu...
Naravno da je u redu...
Kvacilo je sigurno pri kraju i samo je pitanje dana kada ce te negde ostaviti na putu.
Kako izgleda ka se potrosi lamela?
Prvo pocinje da trese prilikom kretanja, i prilikom kretanja na uzbrdici je potrebno dati dosta vise gasa, takodje kvacilo postaje visoko.
Penjanje na ivicnjak i parkiranje postaje prava muka jer je jako tesko fino dozirati gas.
Resenje je zamena kompletnog seta.
Zasto nece da ti menjaju samo deo, ili da otvore samo da vide sta je?
Jednostavno zato sto je to isti posao, i zato gledaju da to odmah i zamene, a potpuno su i svesni da mutserija nikako nece biti zadovoljna kad za par meseci crkne samo druk lager oni moraju sve ponovo rasklopiti i naravno naplatiti.
Kvacilo nije crklo samo zbog toga sto si se ti vozio preko brankovog mosta vec verovatno zbog toga sto je pre tebe vec preslo prilicnu kilometrazu.
Lamela je potrosni deo, otprilike isto koliko plocice i paknovi samo sto traje duze.
Set hidraulicnog kvacila kosta oko 200e i oko 50 eura za rad majstora.
Tebi je zamena neophodna i bolje to uradi sto pre, bices mnogo zadovoljniji autom.
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!