vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12059 79.101.240.*
|
Kao prvo, nemoj puno da vrtis taj sraf, da ne bi ostetio lozu. Kao drugo, IPM neke karburatore radi licencno, neke ne. Ja licno ne bih menjao, olako, narocito dizne, iako "po subleru" deluju isto.
E sad, sto se rada u praznom hodu tice, tu moze da pravi cela instalacija uticaj. Mali je protok goriva, neki drugi kanali su u opticaju. Vazan je i nivo goriva i pritisak pumpe za gorivo. Takodje, blagi uticaj, moze da ima i povratno crevo za gorivo prema rezervoaru, filter za gorivo..
Znaci, pritisci goriva treba da su u odredjenom opsegu, otpor usisnog dela vazduha treba da je u odredjenom opsegu. Znaci ili prljav filter, ili fals vazduh.
Nivo goriva, pritisak goriva iz pumpe na odredjenom broju obrtaja.
To su "teme za razmisljanje" i proveru. Sam karburator, deluje da je u odlicnom stanju, cim te promenljive rezime moze da prati i kompenzuje sa diznom, ali ne odrzava doticno stanje.
Dizna za smesu treba da ima o-ring, vitonski ili perbunanski, otporan na benzin, koji zaptiva doticnu diznu i sprecava odvrtanje.
Poz
|