Pa problem je da kupac NE dobije jeftiniji automobil, posto su iz generacije u generaciju doticni VW sve skuplji. Ali to nije bitno, sami sebi prave plezir..
Zakljucak ce da SACEKA. Poucen ranijim iskustvima, poucen iskustvima od pre 10 godina, poucen iskustvima od pre 6 godina..realno mora da saceka.
Nikada ja nisam imao vecih primedbi na "jezgro" VW motora. Mozda ne do sada, ali ce i to da saceka.

Naprotiv, pokazivali su se kao velike izdrzljive mazge, sa poprilicno solidnim, jednostavnim, upotrebljivim i pouzdanim konstrukcijama.
Trenutno smanjenje tezine mogu da prihvatim kao trend, i samo mozemo da pratimo koliko ce pouzdano da se pokaze. Pojednostavljenje srafljenja srafova, takodje ne mora da bude problem, ako oni u konstrukciji nisu primetili nedostatak, ne mogu ni ja, ni teoretski, i zato treba pustiti eksploataciju da proizvede ocenu. Jedinu merodavnu.
Ko je mogao da predvidi onaj klipcic sa bregaste na 2.0 FSI motoru, da proizvodi probleme i zahteva veliku konstruktivnu promenu..i slanje tog motora u "penziju".
Ono sto je labilno, to je oprema motora, koja je sada visestruko uvecana, mozda i petostruko. 10-ak senzora(nekliko termo davaca, davaca pritisaka..pozicija..), pet-sest novih podsklopova, svi vrlo kriticni i vema vazni za rad motora. Od sistema za termomenadzment, preko sistema cirkulacije ulja, sistema gasenja drugog i treceg cilindra, integrisanih modula usisa i interkulera, integrisani modul izlaznog dela.
Sve to jako lepo izgleda, ali ranija dogadjanja problema, opreme motora, su najvise proizvodili glavobolja, servisiranja i gresaka, nestabilnog rada, problema u voznji, problema sa ostvarivanjem parametara motora..
Zbog slozenosti, principa kojima je rukovodjen razvoj, jakih i slozenih sistema regulacije rada motora, ovi motori su glavobolja u najavi, i za servisere i za tjunere..

..kada se prijavi greska, bice neophodan konzilijum
Ono sto pozdravljam, to je apel za briznije odrzavanje motora (a ne da se prijavljuju greske nastale cicijasenjem vlasnika), i zadovoljan sam kako je doticni baja presao 800kkm sa 1.8T malo ranije menjajuci ulje, i dodajuci aditiv za ciscenje u benzin.
Naravno i duge, lagane voznje auto putem su melem za motor, to vise voli nego da je parkiran..
To je malcice natprosecna nega, i blagi uslovi voznje. U kompletu, doveli su do velike dugotrajnosti motora. To je ono sto (vec dosadno) apelujem
Poz
P.S.
1.4TSI zvani 122, 122ks, nema supercardzer
[Ovu poruku je menjao vladd dana 22.01.2013. u 20:12 GMT+1]