Nije stvar u licnom izboru, vec da diskutujemo na sva usta hvaljenu koncepciju. Megan RS se trudi, ali svakako nece biti najboji. I dobio je kritike za to sto je ubaceno. Takodje i pohvale za ono sto valja.
Malo drugacije nego VW, oni zele pohvale i da se sami hvale, mane kriju kao zmija noge, ni u ludilu ne bi uradili recall na vozilima starim sedam godina, ne zato sto nije bilo potrebe(pumpe, termostati, maseni senzori) vec zato sto ih zabole za kupca..neka kupuju sta im fali.
http://www.autozine.org/Archive/Renault/new/Megane_III.html
Citat:
...Although its torsion-beam rear suspension is not an optimum choice...
I jos
Citat:
Another weakness is its 6-speed manual gearbox. Its gearshift is vague, and its throw is too long. A shame that Renault claimed the gearbox is new.
Laud end clear, glasno i jasno, kritika u glavu, pa razmisljajte..
Tako da ti je primer ocito za kritiku..
Torzija ima i na lakim kamionima, nije stvar u izdrzljivosti, vec u geometriji i ponasanju trapa. Neko ko pretenduje da bude na pijedestalu, ne treba sebi da dozvoljava jajarenje.
Ovako je OK, ali mu je OSREDNJOST koncepcije glavna osobina. Ocito se malo razmisljalo o automobilu, a previse o profitu, po svaku cenu..
No njihov sram, shame, a vreme nece igrati u korist VW-a, makar se kartelizovali koliko zele.
Vec se i fanovima uskracuje puno, sve su tezi swap-ovi, MQB platforma nema prostora za izmene motora i eksperimentisanje korisnika, delovi motora su modularni, tesko ce aftermarket podrzati bas sve u sirokom rasponu...kao sto je bio slucaj do sada..
Sve manje zabave, za sve vise bljuvanja novca.
Ozbiljnim fanovima, i VW-a i automobilizma se ne mogu poturiti mufljuzarije..
Obicnim korisnicima moze, narocito onima kojima je vaznija prazna pepeljara i ulickan enterijer, nego poboljsanje trapa, auspuha..ili vec neka druga igrarija..
Pzo