Citat:
nkrgovic: ... Mislim, ja kapiram da neko zeli tamic, neko zeli karavan, neko zeli dvosed. Sve to ima smisla. Neko zeli brzinu, neko prostor a neko opremu.
Ali ne kapiram da neko zeli "C segment".
To je ono sto mene muci. Razumem temu "najbolji porodican auto do 20K". Razumem "najbolji auto za brzu voznju do 20K". Ne razumem to sa segmentima... To "C segment" treba da bude malo porodican auto, valjda. Ako je cilj porodican auto - zasto se ograniciti na male?
Pa i NE ZELI. To je marketinsko-novinarska prevara, da bi se uvaljivali nekakvi prelazni modeli, da bi se izmisljali kriterijumi kvaliteta i razne hvalospevne gluposti.."kvalitetne plastike", "lezanje na putu"..
Jednostavno je bezocna doticna industrija, koja evo 100 godina uvaljuje najskuplje gvozdje..valjda planeta nije mogla nista drugo da smisli:)
Ljudi imaju poremecene potrebe, prisilno, niko ne brine o pravom konforu, udobnosti, ergonomiji, trajnosti proizvoda i ceni odrzavanja...
Kada govorim o trajnosti, podrazumevam da vozilo treba da je u voznom stanju bar 15-30 godina, zahvaljujuci materijalima od kojih je napravljen, ali je to krajnje neisplatljivo...za industriju..
"C" segment je jos jedna smicalica, namenjena najbrojnijem sloju ljudi, i pripadnicima srednje klase, i onima malo nize, koji mogu da pokriju delimicni resurs C segmenta.
Inace, realne granice, kvaitet i sl, ne postoje, poenta je samo u "opravdanju" cene..pa vozilo koje pripada nizoj klasi sa opremom, motorom, nacinom izrade, dizajnom, olako skakuce u visi C segment..samo sa cenom..
Poz