Naravno da necu da kacim analize, em su u neku ruku poverljive, em o5 ne garantuje da ce iko poverovati ili da nece reci da sam "lazirao". Ali u svakom slucaju mi ne bi palo na pamet da dajem subjektivnu procenu i da stojim iza iste kao npr. ti. Ko zeli, moze da pogleda na Net-u, naci ce koliko automobila je izazvalo saobracajne nesrece (ili ucestvovalo u njima) eto na podrucju NS-a (ti si rekao 100 motora u 2 meseca - ja kazem samo da je broj automobila dosta veci). I rekao si da si video samo 2 npr. koji prave prekrsaj skretanjem iz trake samo za pravo - ja danas u NS-u video 10 samo na jednom semaforu, u roku od par sec. (ugao Bulevar - Futoska). Sto se tice "provlacenja" kroz guzvu - to opravdavam recimo u slucaju kolona u sve tri trake, i to samo dok je na semaforu crveno, ali ne i u nekim drugim uslovima. Motori/skuteri i sl. se ipak i prave delimicno zbog lakse voznje po gradu i zbog mogucnosti da izbegnu guzve i "cepove" u saobracaju.
Citat:
stsung:Da to mozhda nemash neku istrazhivachku studiju da ako ti se u sudaru otkine ruka to znachi da si ishao sporo???
Ovo necu ni da komentarisem koliko je glupo... I nadji mi molim te gde sam to ja, u svim post-ovima ovde, rekao da je on isao sporo? Aj' majke ti...
Sto se tice "preletanja" - nije preleteo Yugo-a, nego se u trenutku sudara zabio u njega, u tom trenutku (direktnom kontaktu) rasturio saku, a ostatak ruke bukvalno iskidao na limariju Yugo-a, "ocesao" ga (kako to blago zvuci) celom desnom stranom tela i odleteo u levu stranu. I ovo je mesto udara Yamaha-e u Yugo:
Sto se tice rezultata analize - sumnjam iz, recimo, iskustva (i licno mog a i mnogih drugih). Jako tesko je na motoru odrzati ravnotezu u alkoholisanom stanju, i to je tesko i na obicnom skuteru, a ne na motoru kao sto je R1. O5, ako se nekako ravnoteza i odrzi, problem je preci i 2-3 km u tom stanju, uz odrzavanje na motoru, ubrzavanje, kocenje i sl. A on je presao 50km, tako da mi je to malo sumnjivo