Pogledao jedan, drugi retrovizor, dao zmigavac i krenuo u preticanje, prosle dve-tri sekunde...pijanac na motoru krece da koci, posto je "presao", da ne kazem preleteo, preko 100m...znaci
30m ne POSTOJI, u tih 30m je verovatno sledio pokusaj kocenja...
Jer da je bike bio na 30m kada je Yugo zapoceo preticanje, za 0,6 sekundi(i manje) bi prosao pored Yuga, sto nije dovoljno da neko ko lagano vozi iza prepreke, okrene volan i iskoci u putanju projektila, i ne bi bilo sudara.
U tome se sastoji iskrivljenje fizike i "cherry-pickering", manipulacija nekim odabranim metrima i kilometrima na cas.
Kada se uklopi u situaciju, vozac Yuga ga, realno, nije video, ali i da ga je video, udaljenost je bila prevelika...dovoljna za odluku da se krene u preticanje..
Ni ja ne bih drugacije odlucio, pogotovo na takvom putu, gde je tesko ocekivati da se neko igra kamikaze pogotovo kada vidi ispred sebe slozenu situaciju na drumu.
To samo pokazuje nezrelost takvog BAJKERA, koji nema pojma o brzini, i misli da je samo odvrtanje gasa brza voznja.
I kada se auto (pre)brzo vozi, "ukljucuju" se drugi rezoni, a ne rezoni "ruskog ruleta", moz' da prodjem, a mozda i ne, percepcija se pomera 4 sekunde ispred(2 sec za detekciju, 2 za reakciju..i dovoljno mesta za kocenje do 50km/h..sto i za izbegavanje sudara daje velike mogucnosti), pri 200 na sat, to je bar 200m...
Poz
P.S.
Alo(ako je to nacin privlacenja paznje) i sam sam bio vojni instruktor voznje..i to za"posebnu voznju"..
[Ovu poruku je menjao vladd dana 04.01.2009. u 17:15 GMT+1]