Moj prijatelj je dobio od firme upravo taj Megane sedan 1,5 DCi tako da dobro poznajem taj auto.
Mislim da ne može da se takmiči sa najnovijim modelima te klase (npr. I 30).
Dizajn nije problem, naprotiv (važi i za hečbek verziju), ali ima malo prostora unutra, zastareo je, ali kao glavnu manu bih naveo da loše prolazi u svim statistikama pouzdanosti.
Evo jednog komentara:
Citat:
Nažalost, postoji i druga strana medalje, koja se posebice odnosi na dizelski model 1.5 dCi.
Nedavno objavljene ADAC-ove statistike neće oduševiti ljubitelje Renaultove mehanike. Sa 65,8 kvarova na tisuću vozila godišnje, za modele iz 2002., Megane je među najnepouzdanijim vozilima u cijeloj statistici. Za usporedbu, Toyote Corolle iz tog godišta tijekom 2006. na njemačkom su tržištu imale 10,5 kvarova na tisuću vozila, Mazde 323 - 13,8, a Honde Civic 15,8. To je i objašnjenje zbog čega u odgovorima na vaša pitanja uvijek favoriziramo navedena tri modela, prema europskim konkurentima. Primjerice, Golf iz toga doba ima 17,4 kvara na tisuću vozila godišnje, a ostali su lošiji.
Modeli iz 2001. imali su prošle godine 49,4 kvara na tisuću vozila, iz 2000. - 43,7, iz 2003. - 25,9. Vrlo dobre su rezultate imali modeli iz 2004. (7,3), odnosno 2005. (5,4). To daje za pravo svima koji tvrde da Renaulte treba voziti 3-4 godine, a potom prodati.
Preporučljivo je kupiti dizelaša 1.9 dCi, a kod benzinaca 1.4 i 1.6 osjetljive su bobine, koje u prosjeku izdrže 50.000 km
Evo i najosjetljivijih mjesta, iz svih serija. U motoru je do 1997. bilo dosta problema s upravljačkom elektronikom i preskakanjem zupčastog remena (do 1998)., pregaranjem brtvila glave motora, propusnim cijevima goriva, osjetljivim ispušnim sustavima (do 1999.). U elektrici su povećani problemi s blokadama motora i defektnim baterijama. Na podvozju su slaba mjesta servouređaj kočnica, kočne čeljusti i diskovi (brazdanje) te amortizeri. Kuglasti zglobovi prednjih ramena, što je dobro, prilično su otporni (dijelom i zbog mekanog ovjesa).
A sada najvažnije: ne kupujte rabljeni common-rail dizelaš 1.5 dCi! Odnosno, ako dizelaš, tada obvezno 1.9 dCi. Jednostavno, manji dizelaš nije se pokazao dobrim, posebice u verziji sa 82 KS (nove verzije 1.5 dCi sa 106 KS). Već nakon 80.000 km počinje posustajati, a rak-rana mu je visokotlačna pumpa Delphi (odnosno Lucas). O tome smo već pisali u više navrata. Problem je u bregastom vijencu s kuglicama, koji pokreće pumpne klipiće. Nije dobro otvrdnut, odnosno cementirani je sloj pretanak pa se ljušti. Strugotina potom prolazi kroz brizgaljke i uništava ih, potom ulazi u cilindre i brazda ih, a povratnim vodom odlazi i taloži se u spremniku goriva.
Common-rail dizelaš 1.5 dCi dobro ide i malo troši, ali nije izdržljiv. Rijetki će primjerci bez većeg popravka izdržati 150.000 km, a najosjetljiviji je sklop visokotlačna pumpa goriva