vladd
Član broj: 37217 Poruke: 12059 93.86.221.*
|
Posto je zaista pametnije da sve sklopove dovedes u radno stanje, sledi provera senzora.
Pogledaj u auto dati karakteristike, ili nadji nekog elektricara(elektronicara) sa osciloskopom.
Mogu se svi detalji proveriti instrumentom(AVO metrom) i osciloskopom (signali sa lambde.
Ocigledno je problem u rezimu kada svi sistemi treba da salju podatke.
Elem, provera lambde, protokomera i senzora temperature(koji je ekstremno jeftin, pa ga je bolje zameniti bez puno price) ne zahteva previse vremena i rada, sem doticne opreme.
Nakon toga, sa ugradnjom plina, potrebno je videti kako "slagati" signal sa lambde, i kako dograditi elektronski sklop (prost oscilator u kutijici, sa releom za preklop rada) koji ce da racunaru salje neki signal da bi korektno dozirao plin prema vazduhu.
Znaci da je mozda nesto zanemareno pri ugradnji plina, neispravna lambda je (mozda) zanemarena, senzor temperature verovatno nije neispravan(ali nije ni vecan) cim se "menja" rezim, protokomer je legendarna boljka, tako da i njegova neispravnost predstavlja moru za vlasnika(narocito na Balkanu), dovijanja i premoscavanja dovode do cudnih rezima rada motora, povecane potrosnje, uvecane temperature i smanjene trajnosti..
Poz
P.S.
Auto je solidnog godista, pa oko lambde treba biti malo temeljniji, proveriti sam senzor, konektor i kablazu, koja je na nezgodnom mestu u teskim uslovima.
Takodje pazljivo treba skidati lambdu, da se ne zalomi, natapati sa penetrantnim sredstvima, odvijacima, pazljivo aplicirati silu, da se od omanjeg posla ne napravi havarija..
|