@hemarikon
Malo brkas 'pojmove"...
Evo sta se moze videti bas iz tvog slucaja.
Obrati paznju na recenicu iz mog prethodnog posta:
Citat:
bakara:
Trgovac je duzan da kupcu da garanciju
proizvodjaca/distributera, i to je vrlo prosto, nema potrebe da se izmislja rupa na saksiji!
u tvom slucaju si dobio garanciju distributera, a koji je u tvom slucaju izvrsio i maloprodaju.
Mnoge firme ne vrse maloprodaju ali obavezno daju garantne listove za svoju robu, gde je prodavac u obavezi da je overi i unese datim prodaje.
Ne znam da li sam dovoljno jasan...ali zamisli situaciju da si taj uredjaj kupio u nekoj maloj privatnoj prodavnicici koja je imala svega jedan takav uredjaj na stanju...i kako ocekujes da ti "oni" to zamene?
Proizvodjac/distributer je duzan (po zakonu) da obezbedi servis i rezervne delove, trgovac nema nista sa tim, osim da naplati i overi garanciju.
U ostalom na svakoj garanciji pise da se proizvod nosi u taj i taj servis a ne u radnju gde je kupljen!
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!