Ima li kakvih informacija o problemu potrosnje na ovom golfu? Gospodine Nocni, vidim da je autor ove teme bio kod vas, pa sam mislio da li bi hteli da podelite utiske sa nama. Ja imam bas isti model i problem pa bi mi svaka informacija bila od ruke. I ja bih dosao kod vas ali mi je puno daleko a imam i calov auto pa mi nije bas veliki problem.
opet stavljen na dijagnostiku i opet javio gresku sa davacem temperature a zamijenio ga prije 10tak dana. rece mi ovaj da nije problem u njemu nego od njega do kompjutera da nesto nije u redu... zajebava li me ovaj nesto ili...?
pojma nemam da li je ima...nije se palila do sada... inace, pregledan je auto, citav, kod drugog majstora i rekao mi da je auto cakum pakum i da radi kao sat... 10litara natoceno...predjeno 30km u gradu i 106 na otvoreno...mislim da je ta potrosnja ok samo jos kroz grad da ga istestiram
i...? Sta je bio razlog kralju? Taj davac temperature ili...? Meni je isto prosle godine davao tu gresku. Jesi li ga opet zamenio ili je bilo nesto izmedju?
nemam pojma sta su uradili... auto sam ostavio, pregledali ga nasli tu gresku i sta su uradili te je sad ok, pojma nemam... cudno mi je samo to da kad je na otvoreni put, trosi ok, a cim ga samo vozim kroz grad kazaljka pada nenormalno... predlozili su mi ili da maknem katalizator ili da ga probusim pa ocistim... ima li neko ko se razumije u to i da li je to resenje???
Tom golfu je fabricki 35milja za galon, sto je 6,8 litara na 100km. Tebi je oko 7,8 l/100km, sto je nesto preko 10%vise.
U praksi se krece vr;o blisko 7l, retko vidljivo preko 7. Po gradu, u nekim trenucima i na nekim lokacijama besmisleno je racunati po "predjenom" km, posto se relacije od nekoliko stotina metara prelaze za pola sata..
Ni "osnovna" potrosnja nije mala, s obzirom da konkurencija vozi 40-50 milja za galon, 6 i manje litara na 100km.
Povecana potrosnja ne mora da bude uzrokovana delom koji je kontrolisan senzorom, mada bi se mogli neki parametri testirati u voznji. Protok vazduha i goriva.
To ne moze (bas) staticnim gledanjem u racunar i ocitavanjem parametara. Uz to, potrebno je dobro procitati i proveriti nalaze "racunara", proveriti kapacitet i tip dizni, proveriti MAF senzor, da ne pravi gresku ili povremeno varira signal...
Za to je potreban specifican napor majstora, i nesto vise potrosenog vremena i truda, naravno, zaliveno dobrom voljom da se bakce sa finim kvarom.