Rapid mi je bio nekako egzemplar, za "najnoviji", tzv "smireni", ozbiljni, "klinicki cist"
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
Nevezano po kojoj je ceni(koji je to dizajn uracunavan uopste u cenu..ikada..), jednostavno je zadivljujuci broj sitnica koje asociraju na proizvod od pre 20 godina. Konkurentski, ali sa vizijom
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
Da nije spasonosnog tac skrina, cela paleta VW-a bi po enterijeru licila na Mitsubishi od pre 20 godina..ili Toyotu..
![](https://www.elitesecurity.org/images/static/emoticons/smile.gif)
Pa se prosto zapitam, kada je to VW plenio kvalitetom, dizajnom, upotrebljivoscu, ili smo svi zajedno tada bili zrtve dezinformacije(i vozikali, ne samo vozikali, vec obozavali, kleli se, u sklopociju), ne znajuci(vecinski) u kakvim se udobnostima voze promucurni, da ne spominjem trajnost, pouzdanost i upotrebljivost...a danas smo zrtve iskrivljenih informacija, koje magle pravo stanje..?
Pa spoljna elegancija, recimo kao i Cosmova Toyota, uski farovi, sada vidim da se i BMW(nakon duzeg lutanja) priblizava obliku farova, otporan enterijer, trajna limarija, trajni prekidaci i sklopovi, tipa elektricnih podizaca stakala, sa kojima VW i danas stravicno kuburi, kada ih ugrade uopste u neka vrata...
Da se ne spominju detaljcici(bili vazni pre par decenija), preglednost, aerodinamika, pa se sve naglo zanemarilo da bi se zabasurio vorteks koji "kompakt" voli da napravi i zamljuzga zadnju povrsinu...
Marketing je cudo!
Poz
P.S.
Koliko je Leksus bio bolji od evropske klase(ili filozofije) se vidi jos od 90-ih
http://www.youtube.com/watch?v=3Y-Gdz6N-dU