Citat:
Ultrena:
Da sam ulozio toliki novac, sigurno ne bih odma odustao. Ako je problem u serviseru, jednostavno zvati nekog drugog. Ne moguce da na teritoriji Valjeva samo taj odrzava kotlove.
Ostali serviseri su još gori od ovoga, raspitala sam se.
Citat:
Ultrena:
U slucaju da ste bas zacrtali da necete koristiti pelet, onda bih pokusao reklamaciju proizvoda (trzisna inspekcija, agencija za zastitu potrosaca, itd.) i trazio da mi vrate novac. Ipak je 3000 eura necijih nekoliko godina rada i ne treba im bas tako pokloniti to.
Od tog posla nema ništa. Tržišnoj inspekciji su donošenjem Zakona o zaštiti potrošača od pre neku godinu, ukinuta sva ovlašćenja. Sad ste prepušteni na milost i nemilost prodavcu. Svojevremeno kad sam se zaletela pa kupila Candy sudomašinu, videla sam šta znači maltretiranje od strane ovlašćenog servisera. Od samog početka, mašina je po završetku pranja, "na plafonu" imala kapljice pene, koje padaju po "opranim" sudovima. Zovnem ovlašćenog servisera u VA, on mi kaže da moja mašina radi bolje od njegove. Nisam te pitala kako radi tvoja, a ako ti je ovo dobro, onda ti bato pojma sa životom nemaš. Kontaktiram ovlašćeni servis u BG i pošaljem njima. Dobijem nakon valjda 10-14 dana pisani odgovor da mašina radi u skladu sa, citiram: "...projektovanim tehničkim karakteristikama" i vrate mi je natrag tako neispravnu. Onda sam uzela fotoaparat, pa sam pustila ciklus pranja, otvarala sam vrata i fotkala unutrašnjost po fazama. Poslala sam sve fotke i detaljnu priču hronološki šta se dešavalo od lokalnog pa do glavnog servisera - prodavcu direktno i zahtevala zamenu uređaja uz doplatu za Bosch. Zvao me direktor prodavnice da mi se izvini za maltretiranje koje je trajalo duže od mesec dana i bez ikakvih primedbi pristao na zamenu. Uzela sam Bosch (made in Germany) i najzad odahnula.
Smorila sam sa pričom koja nema veze sa ovim forumom, ali samo da vam pokažem čemu su izloženi kupci u Srbiji danas. Bukvalno zavisimo od dobre volje prodavca.
Što se tiče Centrometalovog kotla, od oktobra 2014. do 6. januara 2015. godine, koristila sam ga kao kotao na drva. Pre njega sam imala Labinov kotao star 35 godina i u sezoni sam trošila 20 m3 drva. Sa ovim Centrometalovim sam bila prezadovoljna, do kraja sezone bih verovatno izgurala sa max. 12 m3! Onda sam prešla na pelet i nastali su problemi. Kuća u kojoj se greje ne više od 100 m2 prostora koji je solidno izolovan (debljina izolacije na zidovima od 8-10 cm, s tim što na zapadnoj međi zid nije izolovan jer je kuća nalepljena na susednu), u krovu je 12 cm mineralne vune (iznad jedne sobe je min.vuna 20 cm postavljana po ploči), drvena stolarija "Jelovica" od pre Hrista - dnevno troši 2.3 džaka peleta (džakovi variraju u težini od 15.4 kg do 15.8 kg). Ako je to optimalno za centrometal, onda svaka čast!
Nema šanse da će prodavac pristati da primi natrag kotao. Šta će da radi sa njim? Reći će mi da kotao radi "u skladu sa projektovanim tehničkim karakteristikama". To što potrošnja peleta nije optimalna, nije njihov problem. To što ako je u sobi u kojoj se nalazi bežični termostat temperatura 20.8C, a max. termperatura na termostatu podešena na 19C, a kotao i pored toga gari grejanje umesto da prestane sa radom, opet će da mi prospu neke nebulozne priče kako termostat ne utiče na rad kotla, već pumpe i slično, za koje ja ne mogu da znam da li su tačne ili me farbaju.