"Gledanje kroz prozor" i uopste masovno kupovanje nekog brenda obicno nema veze sa kvalitetom.
Kupovina robe je stvar poprilicno licna, i nema pomisli da je faktor "kvalitet" jedan od prioritetnih.
Deluje cudno, ali glava ne boli

, zaista je tako.
Da ne obratim paznju na stepen pismenosti, i na mogucnost transfera kvalitetnih informacije putem "polupismenih" nosilaca doticnih, koji su solidna vecina, parametri koji uticu na kupovinu su uglavnom finansijske prirode. Informativn o bombardovanje dezinformacijama je samo opravdanje za nakakav uzi izbor..kvalitet se izmislja, takodje kao opravdanje..
I to je presudni element, nacin kupovine, kolicina novca, i mogucnost kupovine. To su GLAVNI elementi za nabavku vozila.
Da se neko ozbiljnije posveti kvalitetu, mislim da bi bilo za toliko manje vozila na ulicama...
To sto gospoda "over the hill", iliti kojima je "silazna" putanja zivotnog ciklusa, krenuli su nizbrdo, kupuju vozila koja su "neupadljiva", i koji "ne salju poruku" jahanjem nekog prgavog zdrepca(vozila) je sasvim razumljiva varijanta, i nema veze sa "kvalitetom"

, u tom godinama, preko 50, "ili si pukovnik ili pokojnik"

, status je dostignut, i okolina ga zna..pa kakav je, takav je

..
B5, 2,0 TDI salje jasnu poruku, auto koji je "nesto", koji je visoka srednja klasa, sa ekonomsko-mocnim motorom(tu je dilema da li je u pitanju "domacinski", ili prosto stedljiva, nategnuta verzija "proipadnika visoke srednje klase" verzija, svakako nije bahata), s odredjenim stepenom neprimerenog luksuza za ovaj deo evrope...
I to vozilo posmatram gotovo iskljucivo sa tog aspekta, i respkt prema onome ko "moze" da ga poseduje i odrzava, ali su mi neprimerena pitanja, shodno kontekstu, "koiko trosi", koliko kosta redovni servis...
Pa kosta, koliko kosta status, koliko kosta bilbord..."poruka" koju B6 2,0tdi salje...troskovi su (znacajan) deo posedovanja vozila...
Poz