Nemoj tako. I ja sam tako mislio kada sam jos radio na jednom
projektu na Amigi. Tada je PPC vec uveliko dosao na Amigu i
portovale su se 3d igre, a broj korisnika se rapidno smanjivao
jer nije bilo softvera da podrzi ppc. Oni koji su se drzali
ppc-a vec su imali 24-bitne graficke karte. Zasto je sve ovo
bitno? Zato sto sam tada u to vreme radio na 8-bitnoj 2d igri
za Amigu. Znaci, osim sto je igra radjena za platformu koja
propada, u startu je bila zastarela cak i za tu platformu.
No, i pored svega, uradili smo demo i postavili ga na net,
pa poslali gomilu mailova svim nama poznatim izdavacima koji
se bave Amigom - da ih obavestimo o projektu i da ih pitamo
da li bi oni to izdali. I stvarno smo dobili gomilu odgovora i
poceli pregovore sa dva izdavaca. Projekat nikada nije dalje
napredovao zbog interne svadje, ali ono sto je bilo veoma
interesantno je to da se javio najveci izdavac za Amigu koji
jos izdaje softver za MAC i Linux, pa nam je cak receno da
bi igra mogla da ode za MAC - samo da je grafika 16-bitna.
Ovaj projekat nije ugledao svetlo dana, ali nam je, bas
zahvaljujuci prezentovanju naseg rada izdavacima i ljudima
koji se bave game developmentom u svetu, omogucio da radimo
dalje i da se profesionalno bavimo ovim poslom.
Sta je poenta svega ovoga? Nemoj da kazes ''to je naucna
fantastika'' - pre reci ''to je samo pocetak''. Uradite demo
koji moze da se igra. U njemu ne treba da bude mnogo stvari -
samo onoliko koliko je dovoljno da se vidi kako ce se igra
igrati i kako ce igra izgledati. Stavite demo na sajt i
javite se izdavacima. Verujte da ce te dobiti dosta ponuda.
Zasto sam sve ovo napisao? Zato sto ovde ima dosta ljudi koji
znaju ili bi hteli da se bave ovim poslom, ali u startu odustaju
od svega zato sto ne veruju da ce uspeti i da ce biti primeceni
od vecih firmi/timova. Evo ja vam kazem da je sve to izvodljivo,
a da su ljudi odavde uspeli u tome - ima jos puno primera.
Mass murder ain’t just painless,
Now we’ve made it cute.
The Church Of The Holy Transistor