Sajtne, rubovi, patos, uglavnom su sve trule, treba videti koliko. Gledaj neku kojoj je patos OK, rubovi i sajtne se sredjuju relativno jeftino ako biras obicnu boju (nemetalik).
Najveci problem kod nje je razvodnik. Obicno to nesto nabudze. Znaci, neko ko se razume da pregleda komutator, bobinu i celokupan razvodnik (kad se pokvari ne pomaze nista osim zamene).
Gumice ventila - da li dimi prilikom paljenja i naglog dodavanja gasa (plavicast dim).
Veoma su osetljive na pregrevanje.
Inace taj motor je non-interference, znaci ako pukne zupcasti nema stete.
Drugih nekih problema nema i IZBEGAVAJ ako je vozena na plin. Taj motor ne voli plin.
Komsija i kum su imali duuuugo vremena bas ovakvu crvenu, 1.4 16v, i ovo su problemi koji su ih strefili (razvodnik i truljenje, i pored garaziranja).
jocazo: Malo je neobično da Honda koja je u višoj klasi, nema pocinkovanu limariju.
Na netu jako malo ima informacija o njoj (težina vozila, potrošnja itd).
Rec je o vozilu 1989 godista, a ne razumem o kojoj to "visoj" klasi je rec?
Nažalost i kazna stvara naviku!
Nažalost i kazna izgrađuje stav!
Problem je što preko 90% ljudi koji ugrađuju plin u Srbiji, to ne ume da uradi kako treba. Verujem da se prave plinadžije ne bi složile sa tobom. Kolko ja znam problem je kod vozila koje imaju neke vidove direktnog ubrizgavanja kao što su GDI(mitsubishi), JTS(alfa), fsi(vw), kao i promenljivo otvaranje ventila(vtec honda i vvti toyota).
probaj da preskocis hondu sa karburatorom, jer ako se on rasteluje, nemas ni delova ni majstora za isti...honda kao honda je odlicna i ja je vozim:)
nisi naveo neke osnovne stvari u vezi auta...do koliko para, sta ti je bitno i te generalije. ali recimo da imas te sedane konkretno sa d15b2 motorom, 1.5l, dual point ubrizgavanje 90ks ili d16a6, 1.6 mpfi od 108ks...gledaj tako nesto, delovi su jeftini za odrzavanje, a ovi motori su jako zahvalni i po potrosnji i po izdrzljivosti.