Na mojoj Corolli su plocice menjane na 120kkm iako je bilo jos bar 5-6 mm materijala. Paknovi promenjeni preventivno, takodje su bili u dobrom stanju.
Tom prilikom nisu ravnani diskovi (dobar majstor), pa se vrlo brzo javilo slabo skripanje.
Vozio sam tako nekih 40kkm, zamenio diskove, plocice, paknove, uradio reparaciju kocionih celjusti, zamenio zadnje kocione cilindre, jednu cev, prednja savitljiva creva...
Pedala kocnice je i do sada bila mekana, kocnice dobre, ali posle intervencije je osecaj kao da se gazi balon.
Pre zamene orig. plocica sam po snegu sa 80 km/h zaustavljao auto bez ikakvog gubitka kontrole i zanosenja automobila.
E90 ne moze da se poredi sa novim automobilima, ali je mnogo bolja od konkurencije iz tog doba.
U svakom slucaju E90 se uteze polako, na kraju ce da se garazira i vozi iskljucivo iz meraka.
Plan je da je zameni Toyota ili Honda (Corolla/Civic).
Svako ko jednom proba japanca ne menja izbor pri promeni vozila, osim ako finansije ne diktiraju drugacije.