Citat:
su27killeryu
Novi M3 ce takodje biti turbo, jos da stave AWD i slobodno mogu da stave znacku audija :)
Za AWD nisam bas toliko siguran bar kada je M3 u pitanju... M5... ne bi me cudilo uopste (kao strategija da uzmu Audi-ju deo trzista :)
Sto se turbina tice... znas kako, kao i sve u zivotu, nesto gubis a nesto i dobijas... Gubis instant odziv motora, ali dobijas enormnu silu na niskim obrtajima.
Neko ce reci da je to nepotrebno na stazi, gde je precizna kontrola snage na tockovima daleko bitnija - vrlo verovatno (mada... tu je GT-R, kome nije nista 'falilo sa 2 turbine da razbije skoro sve drugo), ali BMW M je ocigledno promenio strategiju i prioritete za svoja vozila. Vecina kupaca M masina ne vidi stazu osim na TV-u... Puristima ce ostati eventualno Porsche GT3 i sl..., posto kontam da ce i Mercedes u sledecih generaciju-dve da penzionise onaj njihov monstruozni 6.2 AMG motor sa ubitacnim zvukom :-)
Takva su vremena... zahvalimo se ceni benzina i zelinim fanaticima.
Inace meni je totalno smesno kad citam auto novinare kako hvale neki turbo auto kako "nema turbo lag"... sto je jednostavno nemoguce. Dajte gas do pola, onda ga pustite malo, pa opet jako... yep... tu je lag, ne moze on nigde da ode, bar dok ne uvedu neki elektromotor da "dovrti" turbinu - ako je to uopste i moguce.
DigiCortex (ex. SpikeFun) - Cortical Neural Network Simulator:
http://www.digicortex.net/node/1 Videos:
http://www.digicortex.net/node/17 Gallery:
http://www.digicortex.net/node/25
PowerMonkey - Redyce CPU Power Waste and gain performance! -
https://github.com/psyq321/PowerMonkey