Pa uz prasinu i stroku koju treba da skine sa auta, stroka se ponasa kao smirgla, sa tim pritiskom vode. "Paucina" na laku je neminovna.
Kao drugo, dovodi u iskusenje sve gume oko stakala i vrata na autu i lepkove.
Kao trece, mala nepaznja je dovoljna da mlaz pobegne, ili se odbije, gde ne treba.
Za pranje automobila sa dobrim lakom, gradski vodovod i crevo je sasvim dovoljna asistencija, uz par cetki i krpa, dobar auto sampon, i po potrebi naknadna kozmetika.
Auto zasticen pred zimu, nekim voskom, sasvim lepo podnosi stroku, i lakse se pere.
Jednostavno ne vidim sta bi moglo bezbedno da se opere sa jakim mlazom, kod automobila sa novijim, ili ocuvanim lakom. Ni tockovi..da ne bi zablesavio ABS ili otisla voda pod manzetnu, da zanemarimo alu felne i ogrebotine...
Patosnice, tepih, pa i traktor ili masan blok rasturenog motora..sasvim ok namena.
Uzeti masinu sa velikim pritiskom, pa ga obarati na prihvatljiv nivo je mozda opcija, koristiti i zagrevanje vode, mada nisam video da je neko odoleo mocnom "ljustenju" prljavstine.
U perionicama ih bas briga, ne peru svoj auto.
Poz