Mislim da cu sad moci sa olaksanjem da se pozabavim ovim problemom.
Prvo sto sam zakljucio, da nedostaje dosta ulja, oko 10 l manjka. Trenutno je nasuto oko 12-14 l a po tabeli koju ste mi vi dali treba biti izmedju 20-28 l.
Pomocu ovog linka uspio sam mjerenjem pronaci doticnu spojnicu.
Drugo, probacu odvrtati, odnosno zavrtati regulacioni vijak da produzim, odnosno smanjim vrijeme ubrzavanja.
Kad sam sve ovo proucio, primjetio sam da motor skoro istom momentu pokrene remenicu, sto ne bi trebalo ici tako.
U ovom slucaju prvo bi trebao motor da se startuje, onda se u spojnici centrifugalnom silom posrestvom fluida pogon prenese na radnu masinu.
Nadam se da sam dobro shvatio princip.U svakom slucaju smatram da je manjak ulja, simptomi su, da se motor "pati" u Y.
Kad se prebaci u D poslije par sekundi dodje ajd da kazem " na neku normalnu struju". Dok u Y divlja.
P.s- Javicu rezultate.
"Bilo je to jednom, davno, u životu još lepom. Možda mi se činio težak tada, ali kad mislim o njemu sa ovoga mesta, želeo bih da se vrati."