Plinu je neophodno pouzdano pripaljivanje, a trokrake, dvokrake islicne namenski adaptirane za konkretnu ideju su najpouzdanije.
Vozila na plin su vozena i na obicne, standardne svecice, uz cesce preglede, ciscenje i zamenu. Rokovi zamene su kraci, koja god da je u pitanju.
O toplotnoj vrednosti necu da pisem, to sto plin gori na visoj temperaturi svecici malo, ali bas
malo smeta, mnogo vise smeta ostalim detaljima u cilindru, pa se plinasi ne obaziru, cena transporta je imperativ.
Uostalom, svaka toplotna vrednost(obicno se startuje sa "fabrickom", namenjenom za prosecan rezim voznje) je sklona korekciji, broj vise ili manje, nesto toplija ili hladnija(obratiti paznju da neki proizvodjaci imaju obrnuto oznacavanje), i treba nadgledati svecice i korigovati sta treba, od toplotne vrednosti, preko zazora, do tipa svecice.
Eto ipak sam napisao
Poz