Ja principijelno nisam za sankcije.
Jednostavno je potrebno malo vise truda u sistemu naplate, i mnogo vise POSTENJA u definisanju cene prevoza.
Ako nekoga ciljno pokusavaju da prevare, a to je korisnik, korisnik ima pravo da negoduje.
Konacno, sa KOJIM PRAVOM se naplacuje CELA linija, ako korisnik koristi JEDAN DEO.
Sistem povlascenih karata treba da bude debelo revidiran, kao i sveopste poslovanje.
I to ne "ekonomicarskim" bulaznjenjima, tipa "visak zaposlenih" i "smanjenje troskova", posto je to izuzetno glupa mantra, koju forsiraju glupaci, vec je potrebna mnogo bolja i savremenija organizacija poslovanja.
Od raspolaganja resursima, do naplate.
Kada shvate, da je SVAKI element sistema i organizacije podjednako VAZAN, i zamena guma, i pranje autobusa, koliko i voznja a ponajvise metoda NAPLATE, sistem ce biti sa minimalnim rasipanjem troska.
Treba da prestanu da RASIPAJU novac, a ne da "smanjuju troskove". Troskovi MORAJU da RASTU.
Naravno, slazem se sa Javom, da NIKAKAV sistem naplate, pa ni sistem kaznjavanja ne mogu da poboljsaju stanje, ako se ne krene u poboljsanje ORGANIZACIJE i LOGISTIKE.
Sto znaci ozbiljno restruktuiranje, ali ne po principima tutumraka, da ne ponavlljam "smanjenja" i gluposti, posto im taj i ovakav sistem ne funkcionise, vec REORGANIZACIJA, pa ako treba i sa duplo vise zaposlenih, ali kojima ce se tacno znati MESTO i OBAVEZA u sistemu.
Logistika je ionako svetski problem visokoorganizovanih sistema, koji se razradjuje i unapredjuje stalno..o cemu, nasi krkan-manageri naravno nemaju pojma. Njima se strankica ili neki "gradski lobi" pobrinula za posao...pa dok traje "mandat"..nema zime