Ne razumem zasto ste skrenuli u "amortizacije" privatnog vozila, pa jos na pogresan nacin.
Automobil se, i ranijih godina, retko kupovao zbog "odlaska na posao". Uglavnom je sluzio pretezno za neke druge potrebe.
Ono sto je "amortizacija", vezana ZAMO za posao, to su predjeni kilometri, i cena po km. Obracun cene uracunava redovne servise na 10 ili 15kkm.
Ostali troskovi potpadaju pod "posedovanje" vozila, i daleko prevazilaze neke "markice", ali ako nema vozila, uskracuje se odredjena mobilnost.
Problem je sto ODREDJEN broj ljudi TREBA privoleti da KORISTE i PLACAJU prevoz.
Totalnu sirotinju, socijalu, ili neke skitnice, zaista ne mogu da racunam kao "musterije" neke javne usluge.
Ako vec treba da se POVECA broj korisnika, zato sto je UNAKAZENA privreda deindustrijalizacijom, onda treba SAGLEDATI okolnosti i mogucnosti..
A ne "izmisljati" nepostojece svercere ili seike koji ce se vozikati po svim linijama onako dokono, ili unapred zakupiti prevoz na par godina, u slucaju da im harem dodje u turisticki obilazak Beograda.
Jedini RELNI prostor je da kratke relacije budu JEFTINIJE, ili bar u rangu, sa troskovima kratke voznje privatnog vozila. Trebao bi da bude bar DUPLO jeftinije, ali neka bar ova(prva) logika iste cene dopre do plitkih mozgova.
I u TOJ zoni je realan prihod. Realan u smislu omogucavanja da se resurs aktivira. Ostale opcije su prazna filozofija i "mandatsko" zamajavanje. Ostali korisnici ili nemaju novca, ili nisu toliko "mobilni".
Za kratke gradske relacije postoje realne i moguce potrebe, sa jedne strane korisnika licnog vozila, otezanog parkiranja, ili neke druge nekonfornosti odlaska privatnim vozilom, tipa zonske naplate parkiranja.
Nisu svi cergari, pa da moraju dva naramka tereta ili tri zembilja, da nose,..
Evo, kada su se prodavale jeftine karte za pozoriste, KAKO da se oseca neko ko ceka 4 sata u redu, da kupi kartu za 100 ili 200 din, a PREVOZ do tog mesta ce platiti 146 ili sada vec 178 din??? Ili puta dva?