U moju kucu Alfa benzinac vise nece jer sam je imao i napatio se sa motorom.
Zasto alfisti ne spomenu koliko je mali razmak izmedju ventila i klipa i da se lako desi kad udjes u crveno da se dodirnu i verovali ili ne trazeci klip koji mi je bio los od 100% klipova sa otpada 100% je bilo sa otiskom ventila na sebi - pa sam takav i kupio da bih ga ubacio umesto mog koji je bio unisten i kog dan danas cuvam za neprijatnu uspomenu.
A majstori su mi samo pricali o JTD motoru i pljuvali po TS-u.
Jedini pravi koji svi hvale je 2,5 V6 ali ko ce to registrovati i napojiti.Mada kroz pricu vidim da vecina hvali i 2.0 TS kog licno nisam imao ali sam ih palio kad stignu i uglavnom su radili kako treba jer kod Alfe kad cujete da nesto cokce kod motora obicno treba produziti dalje da nebi bilo neprijatnih iznenadjenja.
Sto se tice trapa jeste osetljiv a trajace onoliko koliko ga cuvate jer ima ljudi koji ne gledaju na rupe i voze samo pravo a ima i onih koji uspore da bi je zaobisli i koji stanu pred lezecim policajcem dok ovi drugi prelete bez kocenja.
Inace sa JTD motorom je pravi pogodak jer je auto izuzetno upravljiv ali i sa ogromnim ajnslagom tako da kad radite polukruzno spremite se na penjanje na ivicnjak dok ne naucite da morate da udjete malo u desnu traku da bi je smotali i odradili uspesno okretanje.
Sa ovim detaljom se alfisti takodje ne hvale. Automatska klima tj leptiri takodje znaju da prave probleme jer im odu motorici i onda ne mozete da usmerite vazduh gde hocete.
Sve u svemu auto sa manama koje ne zobilaze nijedan drugi auto ali koji ima malo vise duse i manje plastike.:-)
Polako i Sigurno