Inereseje me,da li neko moze malo bolje da mi objasni,sta tacno zaci ova oznaka.
Posto sam se odlucio za kupovimu Opel Vectre.
Takodje me intersuje,kako najlakse videti-prepoznati,da li auto ima ISUZU motor,ili vec neki drugi?
Pozz.
Kod 1.7 motora, ako je sa bosh pumpom onda se pumpa nalazi sa prednje strane odnosno prema hladnjaku... kod isuzu-a je pumpa sa zadnje stranje motora odnosno prema pozarnom zidu... tako ti je najlakse laicki na placu razlikovati astre i vektre...
Da ne otvaram novu temu, da li su recimo polovne Astre G sa motorima 1.7 CDTI (common rail) isplativije za kupit i odrzavat od onih 2.0/2.2 motora sa zloglasnom VP44 pumpom?
Po drugi put imam problem sa tom pumpom sa svojom Astrom 2.0 DI.
Razmisljam da je popravim i prodam pa da trgujem nesto drugo.
Mungos 7: motora sa zloglasnom VP44 pumpom?
Po drugi put imam problem sa tom pumpom sa svojom Astrom 2.0 DI.
Zasto je zloglasna? Pumpa ko pumpa.
Problem imas zato sto filozofiras i ne zelis da platis korektnu popravku onome ko to zna da napravi, a ne zato sto je pumpa zloglasna. Svaka pumpa nakon 300.000 km, ima pravo na remont.
P.S. "Zloglasna" moze biti samo ona PSG16 pumpa u Vectri C koja na sebi sadrzi i ECU pa je remont basnoslovno skup.
VP44 to nije.
Kad sam ostecena strana moram da filozofiram :). Ne bih da ponovo pokrecemo diskusiju oko ovih pumpi, reci cu samo da ne znam covjeka koji je ima na autu a da je nije reparirao.
Sto se tice mog slucaja, u Crnoj Gori postoji samo jedan Bosch servis za ove pumpe (imaju EPS 815), blizu su mi i mislio sam da ce mi odradit tu reparaciju kvalitetno.
Medjutim ocigledno da nisu. I sto cu sada? znam da kod njih vise necu.
Ja sam sada vec dosao u situaciju da ce me remont koji cu morati da odradim ispasti veoma skup. I zato sam vise nego razocaran.