pajapop: Sve shvatam samo jedno ne... ako neko ima dovoljno tehnickog znanja da zameni komplet kvacila i pravilno pozicionira lamelu u korpi prema zamajcu... kako ne ume da nasteluje sajlu??
OK, malo sam preterao izvinjavam se:
Kao prvo, svaka ti cast ako si i pored elementarnog nepoznavanja mehanike uspeo sam da zamenis set kvacila. Upasivanje lamele u korpi prema zamajcu bez odgovarajuceg alata je velika vestina (sem ako nemas neku spojnicku osovinicu kao prirucan alat). Postoji opste pravilo kako se steluje sajla, ali kod bilo kog majstora da odes, svaki ce na razlicit nacin da je dotegne, onako od oka. Ali ti se pridrzavaj sledeceg pravila: tek kad stisnes pedalu do kraja, tad treba da ti je kvacilo potpuno odvojeno, to jest tad je druk-lager potisnuo perca na korpi i oslabio je pritisak lamele o zamajac.Sto je sajla zategnutija, druk-lager le blizi percima korpe, cese se o nju i ti sa manjom amplitudom pokreta mozes da izvrsis odvajanje, ali to moze da dovede do zamke, da kvacilo odvaja visoko, a tako moze da ti lamela vise proklizava i da se "pali" vremenom. Upali motor i pri radu motora polako dotezi sajlu, stalno kontrolisuci kako ti ulazi u brzine sa stisnutim kvacilom. Ako osetis kocenje rucice menjaca i "krcanje" menjaca, znaci treba malo dotegnuti. Tek kad ti rucica glatko ulazi u sve brzine i nema krcanja tad treba prestati. Narocito u rikvercu. Trebace ti malo vremena da se naviknes na novi polozaj visine kvacila. Ako mislis da ti pedala malo vise "landara" to nemoj da te brine, ne obracaj paznju na to i sve ce biti u redu. Inace taj luft iznosi od 15-25mm.
[Ovu poruku je menjao pajapop dana 07.07.2012. u 09:49 GMT+1]