Tehnicki gledano kroz istoriju, skoda se degradirala sa VW-om, ali je zato poslovno i marketinski napredovala.
U veku plasticnih vozila visokih cena, pojavljuju se cudni efekti u izradi.
A i ljudi su cudo, uporni u neverovanju da su obmanuti, i jos tvrde da "tako treba".
Npr, kada se kupuju televizori, gledaju se razne tehnicke karakteristike, dok je za "ekran" u vozilu najjaci podatak koliko ima
inca
Kada se kupuju smart telefoni, diskutuje se o specijalnim otpornim staklima, a za VW displeje se DISKRETNO nude aftemarket zastite, posto su skloni GREBANJU...itd..a kostaju vise od IPhona
http://lexerd.com/shop/categor...agen.html?shop_param=cid%3D%26
A usta puna i prepuna "najnovijih" tehnologija...sa otpada, mozda?
Skoda je bas to sto jeste, elegantna velika kolicina vozila, sa nekim pristojnim motorima, za nezahtevnu laganu, ekonimicnu voznju, sto bi se reklo "uredan zivot", bez wanabe-racer ambicija..
Naravno, i za to je vazan pazljivi odabir odnosa snaga-tezina, inace ce kilavi 1.2 turbo trositi kao 2.0 atmo na toj karoseriji...
Znaci, ili 1.6 dizel, kao ekono, ili 1.4 benzin, ko ne voli naftaru..DPF i bosch-ov commn rail...