Koliko se meni cini, ovde je izgradjen izduvni lonac, tj. prigusivac. U toj situaciji "mozda" se moze dobiti malo na snazi ali uz veliko povecanje potrosnje goriva. To je mana koju nisi izguglao. Svi motori su konstruisani i podeseni da rade sa ispravnim izduvnim sistemom i to je rezultat velikog proracuna tima inzinjera i konstruktora koji time regulisu perfomanse motora. Neki sistemi imaju i nekoliko elemenata: Izduvna grana, izduvna cev, kataliticki filter, prigusivac, rezonator, zavrsna cev, ventil za zagrevanje karburatora (kod nekih starijih americkuh automobila). To sto je turbina rasterecena, to je zato sto nju inace pogone izduvnio gasovi, a sada oni bez opterecenja inace lakse izlaze iz motora, al time se gubi smisao postojanja turbine. Na "pravom" tehnickom pregledu, ovo nikako ne bi moglo da prodje,... pa ni kod nas... Trebalo bi "izguglati", i pogledati pravljenje i dizajniranje zvuka rada motora kod Ferarija. To je umetnost...