U kom smislu?
Imas klip koji sam postavio, tu je nesto jaci motor, slicnih karakteristika(ako ti, predpostavljam, "smeta" navodno nizak OM),226,5HP@8495rpm/191,9Nm@7955rpm
Znaci, nesto slabije od onoga na filmu...uz naravno zvuk turaze..
190ks je 190ks...
Sto se tice
ekoloskih normi, to je valjda jedini "ozbiljan" odgovor
nemackih proizvodjaca, na kvalitet koji i dalje pruzju drugi, ozbiljnost konstrukcije, kompletnost vozila(bez usteda na menjacima ili trapu)..
Naravno, i drugi su se pridruzili, ili uveliko pridruzuju, uvaljivanju roga za svecu, ipak je trgovina kraljica sportova.
Citat:
nakon izjave nemačkih zvaničnika da neće podržati predložene strožije mere kada je u pitanju emisija izduvnih gasova, pre svega ugljen dioksida, za sve nove automobila od 2020
izvor
http://vesti.mojauto.rs/Aktuel...aloni-u-Francuskoj-ispraznjeni
Sto pokazuje da su svoje proizvode spremni da brane i uoblicavaju birokratskim normama, da ih neki tezi i ozbiljniji razvoj ne zanima, vec im je poslovicna sklonost ka uvaljivanju nedoradjenih (nedokonstruisanih) sprava vec istorijska crta.
Ono sto krenu da razvijaju, ne dovrse (a razvijaju samo ono sto se moze braniti birokratskim zabranama), zatim "u hodu popravljaju i variraju detalje, vise se bave trgovinom i marketingom i profitom. Prakticno se stice utisak da nude ono sto se najvise njima isplati..
Slobodno trziste je nepozeljno, naravno. Zato je i Evropa bila u solidnom "mraku" do 90-ih, Balkan do 2000-e..
Zatvoriti trziste i propagirati sopstvene proizvode..nista lepse
Kada primete da je "razvoj" u corsokaku, i da je tesko i skupo ici na dalje u tom(pogresnom) smeru, tada stupaju elitne jedinice birokratije da se "protive"...
Korisnik takvih "proizvoda", mora sam da trazi neki kvalitet, ili da ga izmislja, da bi bio nekako zadovoljan..
Mislim da se, po tom pitanju, malo sta promenilo kod germanske proizvodnje, poslednjih 50 godina...